Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Hei, har for noen uker siden fått meg en bittskinne i silikon, noen ideer om hvordan jeg skal rengjøre denne? Blir jo så fort lukt, vasker med zalo eller oppvaskmiddel, i en boks med vann, og rister denne, men synes likevel at den lukter Kan den kokes? Håper på svar
Heidipia Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Tannlegen min sa jeg skulle pusse skinnen min med tannkrem og tannbørste. Har ikke merket noe lukt.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Hei, og takk for svar. Har og prøvd med tannkrem, men var på apoteket og spurte, men de sa at tannkremen sliter på skinnen og lager riper, slik at det blir vanskeligere å holde den ren. Har og prøvd med sånn som man vasker tannproteser med. Apoteket anbefalte vanlig oppvaskmiddel, Det er kjedelig dette, noen andre som har gode råd??
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Jeg pusser også min med tannkost og godt varmt vann. Tviler på at tannkosten lager riper i den, men det er mulig tannkremen gjør det. Har du forresten vasket boksen den ligger i? Vasker min med veldig varmt vann (boksen altså). Hva med litt desinfiserende munnskyllevann, f eks Hextril? Ikke bruk Corsodyl, det setter farge på tennene. Tror den burde bli ren da... Kan ikke skjønne helt det med vanlig oppvaskmiddel, kan det være noe bra å få på tennene? Jeg mener, hvis ikke såpen blir helt skylt av?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 (endret) Ikke kok den i hvert fall (og ikke putt den i oppvaskmaskinen). Da smelter den nok. Kom på at eddik fjerner lukt. Du kan jo prøve å legge den i litt eddik blandet ut med vann? Endret 23. mars 2007 av Gjenglemt sykkellås
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå