Gå til innhold

Buksa full av lopper


Gjest vimselot

Anbefalte innlegg

Gjest vimselot

Jeg er såå lat, og har alltid vært det. Jeg elsker å se på gode filmer, lese tegneserier, til og med horoskop...

Er jeg den eneste som er lat (jeg elsker å lage mat og med venner, og vin og øl.

kAN JEG KALLES LAT DA?

Jeg kAN SELV KALLE meg lat, men er det andre som er latere enn mg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maksprell

Du er ikke lat,du er en livsnyter! Jeg er lat derimot...jeg gidder ikke å legge meg engang! Da er man lat da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Du kunne fått jobb her... masse å rydde og vaske, Maksprell. ;) Jeg hadde sovet godt selv om du gjorde husarbeid om natta...

I dag må jeg gjøre noe, men det kjedeligste er at jeg må fikse dusjkabinettet... Jeg vet ikke om jeg er i stand til det, men jeg skal prøve før jeg evt. må ringe vaktmesteren... huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Fan så ekle og slappe dere er da. Går det an å sitte på jobb og være så lat at man ikke går hjem (det finnes jo drosjer og trikker her i byen...)

Skjep dere damer...

Subbucus sitter på jobb på kvinneguiden og later seg foran pcen... uten overtidsbetaling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Subbucus sitter på jobb på kvinneguiden og later seg foran pcen... uten overtidsbetaling?

Får ikke overtidsbetaling selv om jeg faktisk jobber overtid, så... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Nei og jeg forstår sjefen din. Han vet vel at du ofte er på kg. Det er litt rart du får lønn når du er på jobb, ikke sant?

Men sjefen din er sikkert snill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...