Gå til innhold

sommerferie


Eamane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Japan hørtes spennende og annerledes ut. Dit har jeg lyst til å dra en gang i fremtiden.

Selv skal jeg til USA i 2 uker fra 28. juni. Det blir bra det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i usa skal du? :)

Har selv vært 1 gang i New york..

Japan blir utrolig spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til vestkysten. Har San Francisco som utgangspunkt og skal til iallefall til Las Vegas og Los Angeles. Skal feire USA's nasjonaldag, (4th of July) i Las Vegas. Det er booket og klart.

Jeg var i USA ifjor også, da var jeg 4 dager i New York City og 6 dager i Washington DC, så jeg vet litt om hva jeg kommer til og gleder meg sinnsykt mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

USA er helt topp. Gleder meg til å gå amok i jeans-butikkene. Det er jo så billig!! Tar ikke med bagasje denne gangen, skal shoppe!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe jepp! Har lært fra forrige gang, hadde vel egentlig ikke trengt å ta med meg noen ting forrige gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor går sommerferien i år?

Jeg reiser 3 uker til japan 16juni :kgblunk:

Planene er 4 uker til Thailand. Reiser 3 juni. Skal besøke Chiang Mai, Phuket, Krabi, Kanchanaburi, Bangkok og kanskje Koh Phangan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok litt treg i avtrekkeren vi...... Har ikke planlagt mer enn en uke i Lofoten..... Akkurat den uka det er meldt fint vær der i sommer. :)

Er forøvrig akkurat kommet tilbake fra Australia (der er det sommer nå!) Så er litt ferdig med "sommerferie-følelsen" akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...