Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor går sommerferien i år?

Jeg reiser 3 uker til japan 16juni :kgblunk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Japan hørtes spennende og annerledes ut. Dit har jeg lyst til å dra en gang i fremtiden.

Selv skal jeg til USA i 2 uker fra 28. juni. Det blir bra det også!

Skrevet

Hvor i usa skal du? :)

Har selv vært 1 gang i New york..

Japan blir utrolig spennende:)

Skrevet

Jeg skal til vestkysten. Har San Francisco som utgangspunkt og skal til iallefall til Las Vegas og Los Angeles. Skal feire USA's nasjonaldag, (4th of July) i Las Vegas. Det er booket og klart.

Jeg var i USA ifjor også, da var jeg 4 dager i New York City og 6 dager i Washington DC, så jeg vet litt om hva jeg kommer til og gleder meg sinnsykt mye.

Skrevet

Jeg skal til USA og være der i 5-6 uker tenker jeg. Og kanskje en uke i Danmark :)

Skrevet

USA er helt topp. Gleder meg til å gå amok i jeans-butikkene. Det er jo så billig!! Tar ikke med bagasje denne gangen, skal shoppe!! :ler:

Skrevet

Hehe jepp! Har lært fra forrige gang, hadde vel egentlig ikke trengt å ta med meg noen ting forrige gang :ler:

Skrevet

Skal 4 uker til Bali! :)

Skrevet
Hvor går sommerferien i år?

Jeg reiser 3 uker til japan 16juni :kgblunk:

Planene er 4 uker til Thailand. Reiser 3 juni. Skal besøke Chiang Mai, Phuket, Krabi, Kanchanaburi, Bangkok og kanskje Koh Phangan.

Skrevet

Er nok litt treg i avtrekkeren vi...... Har ikke planlagt mer enn en uke i Lofoten..... Akkurat den uka det er meldt fint vær der i sommer. :)

Er forøvrig akkurat kommet tilbake fra Australia (der er det sommer nå!) Så er litt ferdig med "sommerferie-følelsen" akkurat nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...