Gå til innhold

Nice


Armonia

Anbefalte innlegg

Skal til Nice med jobben neste uke, fra onsdag til fredag. Vurderer å bli igjen i helgen, "problemet" er at jeg blir alene. Hadde dere hatt noen betekligheter med dette, tenker på iforhold til at jeg er jente etc...

Og hvordan er shopping(har jo ikke sprekkfull lommebok :ler: ), ting å se/gjøre?

Uff, jeg må bestemme meg til imorgen... tenke tenke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rosin

Hvis hotellet ditt er sentralt slik at det er alltid er folk der når du går ut og inn så går det greit. Jeg hadde sikkert droppet å være så sen på byen når jeg var alene, og heller spist middag på hotellet eller en restaurant like ved hotellet. Man kan jo få sett og oppplevd mye på dagtid, så en trenger ikke gå glipp av noe hvis man trekker seg tidlig tilbake.

Shoppingmuligheter kjenner jeg ikke til.

Det høres deilig ut med vårtur til Nice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var "alene" i Nice i fjor i hele 4 måneder! jeg jobbet som aupair, men alle kvelden tilbrakte jeg for meg selv. Opplevde aldri Nice som utryggt, men passet på å hele tiden holde meg til gater med lys og en del mennesker rundt forbi.

Promenaden er fantastisk på kveldene når du går rundt alene, er herlig å bare se på menneskene, kose seg med en is og vandre rundt i gamlebyen! :)

Når det gjelder shopping så er Nice perfekt om du er glad i å shoppe sko! :) Jeg kjøpte kanskje 14 skopar mens jeg var der nede. Ellers så har de jo eksklusive designer butikker som er kjekke å kikke i, Zara, Mango & H&M er jo og selvsagt å finne. Ellers så har de mye fint på Nice Etoille :)

Når det gjelder ting å se på så anbefaller jeg å ta bena fatt og gå alle trappetrinnene opp til det "gamle slottet" som nå bare er ruiner, der har du en fantastisk utsikt over Nice!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...