Gå til innhold

Dverg schnauzer


Arwen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vel ikke tilfeldigvis noen som vet hva de koster for tiden også? Står ikke noe info om dette på siden over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Har du lest og hørt en del om rasen da slik at du vet hva du har valgt? Det er viktig. Dette er en rase som kan være ganske "tøff i trynet" ....og en smule hissig og sta ......så man bør vite litt om dette før man kjøper .

Bare et lite tips ..sånn i tilfell :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har levd med en i ti år så det er ikke noe problem. (mamma og pappa sin ble akkurat tolv år) Vet hva jeg går til. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sære hunder, men med rett oppdragelse blir de utrolig herlige. Kommer aldri til å ville ha noen annen rase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Arwen - vet du om melllom schnauzeren er likedan? Jeg vil opp litt i størelse nemlig - har en liten spaninel nå. Men dette er jo temmelig ulike hunder - og jeg vet ikke om en hund man må krangle med er noe for meg ..liker at tingene går lett jeg ....et harmonisk hundehold og ikke konflikter om krangling. Er super fornøyd med spanielen min - men savner litt mer pågangsmot - at han noen ganger tålte litt mer og var litt tøffere. Men det er å finne riktig balansegang ...da :-? Ikke lett å samarbeide med noen som er sære og trassige og stae *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...