Gjest mystify Skrevet 22. mars 2007 #1 Del Skrevet 22. mars 2007 Heihei.. Min aller første dag her på dette forumet.. Tenkte jeg skulle prøve ut dette, siden jeg allerede er på mammanett, hvor jeg har en prøvedagbok og en annen dagbok.. Men har blitt litt lei MN, så da tenkte jeg at jeg skulle prøve noe annet.. Har også vært på nybaktmamma, men der har jeg deaktivert profilen min.. Får vel fortelle litt om meg sjøl da: Navn/Nick: Torunn/Mystify Bosted: Skedsmo/Enebakk Barn: En gutt født i 2003 + "stemamma" til ei jente født i 1997 Sivilstatus: Aleinemamma med kjæreste, blir samboer i løpet av året.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mystify Skrevet 22. mars 2007 #2 Del Skrevet 22. mars 2007 Hmm.. Trøtt i dag jeg.. Blir alltid seinere enn vanlig, når jeg er hos kjæresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mystify Skrevet 22. mars 2007 #3 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Jeg har vært på shopping Nå må jeg "lære" meg å gå på høye hæler.. Skulle gjerne lagt inn bilde, det får komme seinere.. Endret 22. mars 2007 av mystify Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mystify Skrevet 22. mars 2007 #4 Del Skrevet 22. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mystify Skrevet 22. mars 2007 #5 Del Skrevet 22. mars 2007 SKulle ønske prøvinga snart ga resultater.. Ønsket mitt er å bli gravid i løpet av 2007.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mystify Skrevet 23. mars 2007 #6 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg er trøtt.. Skulle gjerne blitt liggende i senga i dag.. Men men.. På jobb må man.. Heldigvis er det fredag.. Etterpå skal jeg hente mini i bhg, skal bli godt å få ha han hjemme litt igjen, og fram til han skal til pappa'n sin igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mystify Skrevet 23. mars 2007 #7 Del Skrevet 23. mars 2007 Som jeg hater å være forkjøla.. Har mest lyst til å finne dyna og krype ned under den, å bli liggende der hele helga.. Kjenner at jeg ikke er i form.. Kjempetrøtt og sliten.. Blir kjørt til og fra bhg etterpå, da mini og jeg skal til kjæresten, å være der til i morra i hvertfall.. Veit ikke om vi blir til søndag, kjæresten skal nemlig bort i morra, og vi skal vel en tur til mamma.. Blir jeg ikke bedre, har jeg lyst til å få mamma til å passe mini fra lørdag til søndag, det hadde vært godt nå.. Men men.. Får vel kanskje ha mini hjemme tenker jeg.. Han skal jo være lenge borte fra meg i påska, siden han skal være med pappa'n, farmor og farfar på fjellet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mystify Skrevet 24. mars 2007 #8 Del Skrevet 24. mars 2007 Vi har fått barnehageplass på Flateby, så da blir det flytting på oss.. Mangler bare plass å bo, men det ordner seg nok det også.. Gleder meg til å bo sammen med kjæresten fast... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mystify Skrevet 26. mars 2007 #9 Del Skrevet 26. mars 2007 Først sier x'en at han skal flytte, og så skal han ikke det allikevel.. Og så klager han på at mini har fått barnehageplass på Flateby.. Han veit jo det at vi skal flytte dit, men han mener at mini skal være der det passer x'en best.. Hallo lixom? Er da ikke han som har hovedomsorgen, og for det andre så er det jo jeg som søker plass, ikke han.. Han ville ikke en gang skriver under på at vi tok plassen, heldigvis slipper jeg å ha hans underskrift.. Trur x'en har problemer med å skjønne at jeg har et nytt liv jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mystify Skrevet 12. april 2007 #10 Del Skrevet 12. april 2007 Da har jeg oppretta en blogg her inne også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mystify Skrevet 12. april 2007 #11 Del Skrevet 12. april 2007 Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mystify Skrevet 12. april 2007 #12 Del Skrevet 12. april 2007 Kjeder meg litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mystify Skrevet 13. april 2007 #13 Del Skrevet 13. april 2007 I går var jeg og handla meg laptop på Siba.. Kjempefornøyd.. Ikke så gærn pris heller.. I underkant av 6000... I dag har jeg vært på CTundersøkelse pga gallesteinsproblema mine.. Så nå er det bare å vente på resultatet.. Godt det er helg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå