Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Jeg har en kjæreste som liker å ha litt røff sex innimellom for å piffe opp. Nå har jeg lyst til å gi han opplevelser som han aldri glemmer og håper noen av dere har gode ideer. Vet han har prøvd isbiter, bind for øynene, lett bondage ol. så det meste er liksom litt utprøvd Jeg har en ide om å ta han med i bilen med bind for øynene, stoppe på et sted der han kan høre biler og mennesker komme og gå, ta han ut av bilen, suge han og kjøre han hjem igjen og muligens.....aldri fortelle han hvor han har vert. Flere forslag???
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 ta han med ned i skippergata og betal en narkis en liten sum for å kjøre den skitne skoen hans opp i rompa på typen din... så kjører du han til legen for å få konstatert at han har fått aids...
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Jeg har en ide om å ta han med i bilen med bind for øynene, stoppe på et sted der han kan høre biler og mennesker komme og gå, ta han ut av bilen, suge han og kjøre han hjem igjen og muligens.....aldri fortelle han hvor han har vert. ← Den er ikke så dum den. Hva med å legge deg ferdig bundet (med sikkerhetsknuter eller i et bondagesett du VET du kommer deg ut av!) i sengen, kun med dyne/teppe over og vente på at han legger seg? Krever litt akrobatikk, men går med litt øvelse. Sex på kino? Blowjob fungerer best så sant du svelger, letteste måten å bli kvitt “søl” på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå