Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare lurer på en ting. har gått på p-pilla i 3 år nå, så er veldig uvant å ikke ha den å støtte seg til.. hehe. men altså, nå har mensen vært regelmessig i ca 3 mnd etter at jeg sluttet på pilla, men plutselig denne mnd dukker den ikke opp.. venter og venter men.. har tatt graviditets test og den var negativ så det er det ikke.. men pleier mensen å være litt sånn uregelmessig innimellom hos dere også? vet jeg stiller ett dumt spørsmål nå men :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Litt. Ligger normalt på 29 dager, men nå og da er eggløsningen et par dager til en liten uke forsinket, og da blir mensen tilsvarende treg :)

Skrevet

okej.. hehe, får vente å se da! :P skjønner ikke stort av dette jeg ;)

Skrevet
Bare lurer på en ting. har gått på p-pilla i 3 år nå, så er veldig uvant å ikke ha den å støtte seg til.. hehe. men altså, nå har mensen vært regelmessig i ca 3 mnd etter at jeg sluttet på pilla, men plutselig denne mnd dukker den ikke opp.. venter og venter men.. har tatt graviditets test og den var negativ så det er det ikke.. men pleier mensen å være litt sånn uregelmessig innimellom hos dere også? vet jeg stiller ett dumt spørsmål nå men :P

ja, mensen er et kapittel for seg selv. min har forandret seg veldig de siste 10 mnd. jeg bruker ikke prevensjon lenger, og den kan gå i rykk og napp med jevne mellomrom. særlig etter at jeg sluttet med prevensjon, var det en del til og fra en stund! en god stund... kroppen bruker lengre tid enn vi tror. hodet har det så travelt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...