Yme Skrevet 24. mars 2007 #21 Skrevet 24. mars 2007 Nja. Noe lignende, ja Mr. JegErForOpptattTilMSN. *snurt* ← msn er lizm bare såååå forige uke, da...
Gjest Frøken Titt Skrevet 24. mars 2007 #22 Skrevet 24. mars 2007 (endret) Såklart. Vi er uansett for ulike. Du er altfor snill jente for min smak ← Heller snill enn slem. Finn deg en snill en Mito, kanskje du ikke blir så bitter da. Endret 24. mars 2007 av Frøken Titt
Gjest Frøken Titt Skrevet 24. mars 2007 #23 Skrevet 24. mars 2007 msn er lizm bare såååå forige uke, da... ← hehe
Gjest MITO! Skrevet 24. mars 2007 #24 Skrevet 24. mars 2007 Heller snill enn slem. Finn deg en snill en Mito, kanskje du ikke blir så bitter da. ← Vet du hva? Jeg er faktisk så lite bitter som det overhodet er mulig å bli. For 3-4 år siden var jeg mer negativ. Da skjedde det flere ting i livet mitt som forandret min innstilling radikalt. Tankemønsteret mitt ble et annet. Og effekten var sjokkerende. Alt gikk plutselig MYE bedre i livet mitt. Jeg fikk 40 jenter årlig i motsetning til 4. Jeg fikk jobbtilbud fra steder jeg ikke hadde søkt engang. Jeg har ikke engang vært syk siden den gang. Nå vil jeg spørre deg om noe. Tror du førsteinntrykket av noen gir en god inidkator på hvordan de er som person? Hvordan tror du førsteinntrykket folk får av deg er?
Cognizance Skrevet 24. mars 2007 #25 Skrevet 24. mars 2007 Da skjedde det flere ting i livet mitt som forandret min innstilling radikalt. Tankemønsteret mitt ble et annet. Og effekten var sjokkerende. Alt gikk plutselig MYE bedre i livet mitt. ← Fortell mer! Har du sagt B, får du si A også.
Gjest Frøken Titt Skrevet 24. mars 2007 #26 Skrevet 24. mars 2007 Vet du hva? Jeg er faktisk så lite bitter som det overhodet er mulig å bli. For 3-4 år siden var jeg mer negativ. Da skjedde det flere ting i livet mitt som forandret min innstilling radikalt. Tankemønsteret mitt ble et annet. Og effekten var sjokkerende. Alt gikk plutselig MYE bedre i livet mitt. Jeg fikk 40 jenter årlig i motsetning til 4. Jeg fikk jobbtilbud fra steder jeg ikke hadde søkt engang. Jeg har ikke engang vært syk siden den gang. Nå vil jeg spørre deg om noe. Tror du førsteinntrykket av noen gir en god inidkator på hvordan de er som person? Hvordan tror du førsteinntrykket folk får av deg er? ← Jeg tenkte ikke at du var bitter generelt mito, men tydeligvis ovenfor damer. Du avkrefter dette. Hvorfor da lage alle disse trådene om alle du skal feie over og den ene om hvor dritt lei du var damer (var det ikke). Og la oss nå late som om du er dønn seriøs Førsteinntrykket gir en god indikator på hvem man er? Nei. Jeg tror ikke folk får det riktige inntrykket av meg første gang de møter meg nei... hvis det er det du er ute etter? Meg som førsteinntrykk? Rolig, små-sur, bortskjemt og skeptisk. Som førsteinntrykk altså. Hva er du ute etter nå kjære...?
Gjest Don Giovanni Skrevet 24. mars 2007 #27 Skrevet 24. mars 2007 navnet på damer som er dyre å dra til sengs er vel ikke akkurat en hederstittel det heller
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå