Gå til innhold

Hvilken dag er best å ha visning?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er litt usikre på når det er best å ha visning på leiligheten vår. Det blir i allefall en søndag, men vi vet ikke helt om lørdag eller mandag er best i tillegg. Så, da tyr jeg til dere. ;)

Hvilken dag hadde passet best for dere å dra på visning, lørdag eller mandag? De som har lyst kan godt komme med en liten begrunnelse også. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mandagene her er fulle nok, så jeg stemmer for lørdag og søndag. Lettere å skvise inn en tur innom en visning de dagene de fleste av oss ikke jobber.

Skrevet

Jeg svarer søndag og mandag. Veldig greit med visning på hverdagsettermiddager! Men sørg for at det enten bli "rett-fra-jobb"-visning eller "etter-middag"-visning... ;)

Ofte så skal jo folk på en del visninger, og helgene blir fort fulle i og med at "alle" har visning søndag mellom 13 og 14.

Skrevet
Jeg svarer søndag og mandag. Veldig greit med visning på hverdagsettermiddager! Men sørg for at det enten bli "rett-fra-jobb"-visning eller "etter-middag"-visning...  ;)

Hva er "rett-fra-jobb" og hva er "etter-middag"? De fleste som har visning på hverdagene har det fra 18-19. For oss, vi spiser ganske sent, er det verste tidspunkt å gå på visning. Da har samboeren min så vidt rukket å komme inn døra før vi må dra igjen. Og har man først sunket ned i sofaen skal det en del motivasjon til før man kler på seg igjen og drar på visning.

Eller enig i at "alle" har visning fra 13-14 i helgene. Det tidspunktet er nok mer fleksibelt enn visningstidspunkt i hverdagene. Men har vi for sen visning i helga risikerer vi at det havner midt i folks middagstid (har inntrykk av at mange spiser veldig tidlig i helgene?), og er det for tidlig har kanskje ikke alle stått opp enda?

Det er et lite dilemma rett og slett.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

LØRDAG mellom 14:03 og 1454

Gjest Cleopatra
Skrevet

Jeg tror det er hipp som happ nå jeg...

Det er selgers marked nå (i alle fall de fleste steder) og de som vi se huset/leil de kommer. Og kan de ikke, men gjerne vil, så ringer de fleste megleren så de får ordnet en annen dag/annet tidspunkt.

Skrevet

For min del (som skal på visning) i arbeidstiden på en tirsdag.

Skrevet

Søndag og mandag.

Søndag kl 14-15 og mandag klokken 17-18

Skrevet

Søndag og mandag fordi jeg alltid er bortreist i helgene.

Gjest Mayamor
Skrevet

Svarte også søndag og mandag.

Lørdag/søndag er familiedag vi ikke ville brukt på visning.

Dro langt avgårde på visning etter arbeid vi. :)

Skrevet

Tror du kan glemme søndag... Mange meglere har omsider fått søndagsfri grunnet 24-timersregelen. Dvs at det har liten hensikt da evt bud likevel må stå til tilsvarende tid mandag. Har flere meglere i min omgangskrets og de tilbyr ikke engang søndagsvisning lenger

Ambi

:smoke:

Gjest **Evergood**
Skrevet

Da vi solgte huset vårt for snart to år siden, ville de fleste komme på lørdager eller helgen generelt. Det var fordi de fleste var småbarnforeldre og barna var på aktiviteter på mandagene.

Når visningen falt på en helg, så tok de seg bedre tid på å titte på huset.

Vi hadde visninger på ukedager, men de var som oftest stressende pga de måtte rekke å kjøre/hente ungene.

Skrevet
Har flere meglere i min omgangskrets og de tilbyr ikke engang søndagsvisning lenger

Det var jo rart. Alle meglerne vi har snakket med i forbindelse med boligsalg foreslo enten lørdag/søndag eller søndag/mandag.

Skrevet
Da vi solgte huset vårt for snart to år siden, ville de fleste komme på lørdager eller helgen generelt. Det var fordi de fleste var småbarnforeldre og barna var på aktiviteter på mandagene.

Ja, det er forståelig, men det er ikke helt vår målgruppe. Dette er en toroms leilighet, så jeg tviler sterkt på at det kommer noen barnefamilier i det hele tatt. Det er nok heller førstegangskjøpere eller foreldre som skal kjøpe til barna sine.

Skrevet

Jeg tror lørdag er en fin dag for visning. Her i distriktet har de fleste visning på den dagen for da kommer det flere folk enn på en visning midt i uka.

Skrevet

Jeg har solgt to leiligheter. Begge gangene hadde jeg visning tirsdag fra 18-19. Det var stappfullt begge gangene og dagen etter var leilighetene solgt.

For min egen del hadde det vært hipp som happ om jeg hadde dratt på visning i helg eller ukedag, men hadde jeg hatt god tid i helgen hadde jeg sikkert dratt på visninger som virket interessante bare for å se - altså: ikke som seriøs interessent.

Skrevet
Jeg har solgt to leiligheter. Begge gangene hadde jeg visning tirsdag fra 18-19. Det var stappfullt begge gangene og dagen etter var leilighetene solgt.

Jeg er vant til tirsdagsvisninger jeg også. Har aldri vært på visning i helger. Vi er ofte opptatt/bortreist i helger, så da ville det vært vanskelig å kommet seg på visning. så av de to alternativene ville jeg gått for søndag/mandag.

Skrevet
Hva er "rett-fra-jobb" og hva er "etter-middag"? De fleste som har visning på hverdagene har det fra 18-19. For oss, vi spiser ganske sent, er det verste tidspunkt å gå på visning. Da har samboeren min så vidt rukket å komme inn døra før vi må dra igjen. Og har man først sunket ned i sofaen skal det en del motivasjon til før man kler på seg igjen og drar på visning.

Eller enig i at "alle" har visning fra 13-14 i helgene. Det tidspunktet er nok mer fleksibelt enn visningstidspunkt i hverdagene. Men har vi for sen visning i helga risikerer vi at det havner midt i folks middagstid (har inntrykk av at mange spiser veldig tidlig i helgene?), og er det for tidlig har kanskje ikke alle stått opp enda? 

Det er et lite dilemma rett og slett.

Ja, folk har forskjellig middagstid, men jeg tenker at rett fra jobb blir f.eks kl 16.30-17.30 eller 17 - 18. Etter middag vil jeg si er f.eks 19-20 eller 19.30-20.30 - kanskje tom 20 - 21.

Skrevet

Dytter denne opp litt slik at flere kan stemme. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...