Gå til innhold

frekt!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

har opptill flere ganger vøærti en og bestemt butikk, vil helst ikke nevne hvor! men her har jeg opplevd en ekspetrise så godtroende at det er kvalmt! hun er spydig og frekk og har absolutt ikke kundebehandling! ser dumt på meg og snakker enda dummere til meg! dette har skjedd gjentatte ganger også med en kamerat av meg! og det har tilogmed vist seg at hun tok feil engang, men hvor hun selv mente at det var rikrig helt til det motsatte ble bevist fra sjefens side!

dessuten når det gjaldt bytting av en ting fra min side som jeg hadde forhørt meg i en anne butikk i samme kjede og de sa det var ok så var denne damen ikke enig med dette! hun sa at jeg kunne ikke komme å forlange det, til tross for at damen i den andre butikken sa jeg kunne bytte den i samtlige butikker i oslo! (byttet den ikke der fordi de hadde ikke flere igjen) men da sa damen i denne butikken at hun andre ikke visste hva hun snakket om osv.. så jeg gikkt il en nnan butikk igjen og fikk byttet den helt uten problemer.

men det jeg da lurer på, kanjeg skrive klage brev inn i denne btuikken eller lønner det seg ikke! det er så grusomt irriterende! de kan jo ikke gjøre meg no om jeg setter på noe navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare klag du. Send et brev til denne butikkens hovedkontor. Personen med tydelig dårlig oppdragelse ødelegger mye for alle butikkene i kjeden (for det var en kjede det var snakk om?)

Prøver ikke å forsvare dårlig oppførsel, men mange av kjedebutikkene i Norge har franchise filialer, og det hender faktisk at de oppererer med litt andre bytteregler en de butikkene som kjeden eier selv.

Jeg ville helt klart sendt et brev. Husk å skrive på navn og adresse så kanskje det vanker et gavekort for tort og svie. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uten tvil, her må det en klage til. Kanskje du kan starte underskriftskampanje mot henne, hehe :D

Uff, nei, slike kassadamer er kjipe :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville klagd! Skriv et saklig brev, og send det til høyeste instans innen kjeden (hvis det er kjede) eller til butikksjef. Avslutt brevet med noe sånt som "ser fram til svar fra dere", så får du sagt på en hyggelig måte at du krever svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv og klag! Har gjort det mange ganger, spesielt på disse "gamle røyene" som "hersker" i finere klesforretninger og parfymerier. Jeg avslutter alltid brevet med å foreslå et passende "plaster på såret", og det har jeg også alltid fått, bl.a. et gavekort på 1.000 kroner fra en kjent parfymerikjede.

Et godt tips når du skriver brev kan være å legge inn et og annet punktum. Lettere å få frem budskapet da :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...