Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Vel, er dette noe de aller fleste gjør? Egentlig spør jeg fordi jeg ikke liker tanken på at typen min tenker på andre mens han har sex med meg. Jeg har ingen problemer med at han fantaserer om andre når han er for seg selv og runker f.eks, det gjør jeg selvfølgelig selv også, men når vi har sex mener jeg det bør handle om oss to, og bare oss... Mulig jeg er prippen, men det er sånn jeg føler det. Noen andre som har det på samme måten?
Wildy Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Aner ikke hva andre gjør, men når jeg har sex har jeg nok med hva som skjer der og da. Fantasier er mere for egen-sex.....
Lilith Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Aner ikke hva andre gjør, men når jeg har sex har jeg nok med hva som skjer der og da. Fantasier er mere for egen-sex..... ← Jepp. Jeg har det på samme måten.
Gjest Reisende John Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 (endret) 1111111111 Endret 20. april 2007 av Reisende John
Annie70 Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Aner ikke hva andre gjør, men når jeg har sex har jeg nok med hva som skjer der og da. ← Signeres
Myrthel Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Aner ikke hva andre gjør, men når jeg har sex har jeg nok med hva som skjer der og da. Fantasier er mere for egen-sex..... ← Jeg er enig med deg
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 Mine fantasier går mer på handling enn på personer, og så jeg vet, er det mye av det samme for samboeren min. Vi tenker med andre ord ikke på en bestemt person, men mer på hva noen (denne noen har ikke noe ansikt for min del) GJØR. Så jeg ville ikke vært sjalu på fantasier.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2007 #8 Skrevet 20. mars 2007 Menn er definitivt visuelle,så de vil se!Typen min har øynene åpne hele tiden og vil se
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2007 #9 Skrevet 20. mars 2007 Typen min er superromantisk og selv om han liker å se, så tenner han enda mer på følelsen av nærhet og tillit mellom oss og stemningeni rommet (smådunkelt lys, gjerne et stearinlys, er supert). Ingen av oss fantaserer om andre ting når vi elsker. Da er vi 100% tilstede begge to, og nyter følelsen av hverandre. Egentlig er jeg mer visuell enn han.
Gjest DyneTryne Skrevet 20. mars 2007 #10 Skrevet 20. mars 2007 Hvis jeg fantaserer under sex om at han gjør ting med meg, så ber jeg han om å gjøre det. Ellers blir det bare frustrerende.
Gjest gjest k37 Skrevet 20. mars 2007 #11 Skrevet 20. mars 2007 Tror dette er rimelig normalt jeg da, vet at min nåværende elsker og mine ekser gjør/har gjort det uten at det har gjort meg sjalu av den grunn (men nå er jeg veldig lite sjalu generelt...). Har også selv en god del fantasier, og som en nevner ovenfor, for meg er det heller ingen bestemt person men hva personen gjør... Når jeg er alene derimot, er det elskeren som er fantasien... hmmm, litt merkelig kanskje, men sånn er det i mitt hode... Les denne artikkelen som ble publisert i går på Dagbladets nettsider, http://www.dagbladet.no/magasinet/2007/03/19/495463.html, som sier at 96% av mennene og 90% av kvinnene fantaserer om andre en partneren... Men husk, ingen er like da, så ikke bruk slike artikler som fakta for nettopp din partner...!
MsRP Skrevet 20. mars 2007 #12 Skrevet 20. mars 2007 Jeg klarer ikke å distansere meg så mye fra det som faktisk skjer der og da at jeg kan leve meg inn i en annen fantasi. Jeg prøvde faktisk en gang, i et tidligere forhold, men jeg klarte det ikke!! Tror heller ikke kjæresten min gjør det, for han ser meg stort sett inn i øynene eller om ikke det er mulig , så ser han hvertfall på meg... Men det er vel sikkert lettere å falle inn i en fantasi om man har lyset av, da... Og det får ikke jeg lov til å ha...
Gjest TS Skrevet 20. mars 2007 #13 Skrevet 20. mars 2007 Så jeg ville ikke vært sjalu på fantasier. ← Jeg er ikke sjalu på fantasier, som jeg sa, så bryr jeg meg ikke om hva han tenker på når jeg ikke er der. Det er vel mer det at jeg vil at han skal være "til stede" når han er sammen med meg. Og egentlig vet jeg ikke helt hvorfor jeg tviler på det, han er alltid tydelig oppmerksom på meg når vi har sex. Kommer med komplimenter, ser meg i øynene, smiler osv... Jeg blir bare usikker fordi jeg har hørt at det er så vanlig tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2007 #14 Skrevet 20. mars 2007 Jeg er ikke sjalu på fantasier, som jeg sa, så bryr jeg meg ikke om hva han tenker på når jeg ikke er der. Det er vel mer det at jeg vil at han skal være "til stede" når han er sammen med meg. Og egentlig vet jeg ikke helt hvorfor jeg tviler på det, han er alltid tydelig oppmerksom på meg når vi har sex. Kommer med komplimenter, ser meg i øynene, smiler osv... Jeg blir bare usikker fordi jeg har hørt at det er så vanlig tror jeg. ← Tror ikke det er så vanlig jeg da....
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2007 #15 Skrevet 20. mars 2007 Typen min er superromantisk og selv om han liker å se, så tenner han enda mer på følelsen av nærhet og tillit mellom oss og stemningeni rommet (smådunkelt lys, gjerne et stearinlys, er supert). Ingen av oss fantaserer om andre ting når vi elsker. Da er vi 100% tilstede begge to, og nyter følelsen av hverandre. Egentlig er jeg mer visuell enn han. ← Så naiv kan man være...
Solskinnsbolla Skrevet 20. mars 2007 #16 Skrevet 20. mars 2007 vel, vel... jeg er vel en av de få som må ha fantasier for at det skal gå... men jeg har lagt merke til en ting; de gangene jeg IKKE har det, er de gangene han gjør meg veldig kåt!! så konklusjonen for min del, er at før jul måtte jeg supplere med mye fantasier... og da hadde vi et ganske traust sexliv men nå er det bedre, og fantasiene nesten borte...
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2007 #17 Skrevet 22. mars 2007 Jeg fantaserer aldri om min mann,så jeg regner med at han ikke akkurat har meg som hovedfantasi heller Når vi har sex så fantaserer jeg ikke i det hele tatt. Da har jeg sex med min mann. Men jeg er helt sikker på at når vi har sex,med lyset av, så er det egentlig ikke meg han ligger å knuller på. Såpass kjenner jeg han For alt jeg vet kan det være han har hatt alle mine venninner inkludert min yngre søster i sine fantasier. Regner med det. Men akkurat det behøver jeg ikke vite. Jeg forteller heller ikke han mine fantasier. Han vet at de ikke inkluderer han og det får holde.
T.S Skrevet 22. mars 2007 #18 Skrevet 22. mars 2007 Leste et sted (unders.) at langt flere kvinner enn menn fantaserte om vennene til partneren..
T.S Skrevet 22. mars 2007 #19 Skrevet 22. mars 2007 Menn er definitivt visuelle,så de vil se!Typen min har øynene åpne hele tiden og vil se ← Slike svar burde bli skrevet under forumet for generaliseringer.... Ingen kan svare for andre enn oss selv; eller i det minste kan ingen skrive hva "menn" eller "kvinner" liker eller gjør. Jeg f eks tenner på lyder.
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2007 #20 Skrevet 22. mars 2007 Slike svar burde bli skrevet under forumet for generaliseringer.... Ingen kan svare for andre enn oss selv; eller i det minste kan ingen skrive hva "menn" eller "kvinner" liker eller gjør. Jeg f eks tenner på lyder. ← Det er sant. Men at menn _flest_ er mer visuelle enn kvinner når det kommer til sex _tror_ jeg Min mann tenner på føtter. Ergo tror jeg størstedelen av hans fantasier dreier seg om kvinneføtter. Dette sier han selv også. Han er meget visuell når det kommer til fremmede kvinneføtter. På stranden om sommeren koser han seg Pupper og rumpe bryr han seg lite om. Men en kvinne på 45 med rødlakkerte tær: WOW!!! Hans greie og hans fantasi. Egentlig litt fasinerende. Tror det er mange,både menn og kvinner som har fantasier om så mangt.......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå