Gå til innhold

Gilettes protest mot kiloene


Gilette

Anbefalte innlegg

Idag våkna jeg med en ENORM motivasjon! IDAG er dagen da jeg skal begynne på det berømte "nye og bedre livet". Nyttårsforsettene er forlengst brutt, men bedre sent enn aldri å gjennomføre dem?

Jeg har igrunnen to personligheter; Gilette og KAKEmonsterGilette! Jeg eeelsker bakevarer, søte bakevarer (helst med sjokolade,kokkos,melisglasur og annet kliss som topping) :sikle:

I tillegg er mine svakheter som følger:

- Sjokolade (kunne basert mitt kosthold KUN på sjokolade - eeeelsker det!)

- Potetgull

- latskap

Har tatt opp treningen igjen, og trives forsåvidt greit med det! Føler ikke at jeg har sett den helt store framgangen ennå, men det er fordi jeg har cirka null kontroll på kostholdet!

Jeg er sulten 24/7! Alltid klar for å stappe i meg mer, helst noe søtt og usunt!

Er normalvektig, har en fin timeglassfigur, men i det siste har jeg vel blitt endel mykere i kantene enn jeg kanskje vil innrømme for meg selv. :overrasket:

Er på ingen måte overvektig, men jeg vipper på kanten av stupet nå! Om jeg ikke tar rev i seilene kommer jeg fort til å glippe og falle utfor.

Så planen er som følger:

1. Trene minimum to ganger pr. uke på treningssenteret som jeg har vært støttemedlem for i hele vinter! (nå vil jeg ha valuta for pengene, bortsett fra sekken jeg fikk i innmeldingspremie!)

2. Spise søte brød KUN fredager i lunsjen!

3. Prøve å begrense godterinntaket, bytte ut snop med frukt isteden (om noen har forslag på sunne snacks er dette tidspunktet å rope ut og redde en stakkar sjokoladeavhengig!)

4. Spise flere små sunne måltider i løpet av dagen for å prøve å holde blodsukkeret mer stabilt.

Mål:

Først og fremst få en bedre selvfølelse og kjenne at kroppen har godt av det jeg gjør!

og om jeg skulle være så heldig:

- Gå ned til idealvekta ( dvs. -5 kg)

Vel..skal legge inn hva jeg spiser på vektklubben.no og skrive ut litt frustrasjoner/resultater her..

Trenger all råd og støtte jeg kan få.. :trene:

Endret av Gilette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 1 har forøvrig gått ok! Jeg sprakk på slutten av arbeidsdagen og spiste en rosinbolle... og i lunsjen spiste jeg eggsalat på et ostehorn :sjenert:

Men har ikke spist sjokolade, potetgull eller noe med melis på! :sjarmor:

Ikke værst, slett ikke værst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. så har jeg sprukket litt idag da..

to boller til lunsj, en kvikk lunsj og en Lohengrin.... :sjenert:

Sjitt altså! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...