Gå til innhold

kaffe/bananmilkshake


Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Gjest DyneTryne

De fleste tenkte sikkert "fysj" av den overskriften, noe jeg også gjorde før jeg smakte dette. Det er det beste noen sinne, og jeg trenger mer NÅ!

Er det noen måte å lage dette uten blender? Vi har sånn bzzzzzzz jeg ikke husker navnet på, håndmixmaster! Jeg MÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne kanskje?

Kaffe-banansmoothie

2 små bananer, i biter, frosne

3,5 dl iskaffe

1 lite beger yoghurt naturell

½ ts kanel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

*sprute på skjermen av den oppskriften som ikke er helt korrekt etter den vi har brukt men likevel*

Klokken er 2222 men jeg må, ellers blør mitt hjerte. Herregud så godt det der er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sprute på skjermen av den oppskriften som ikke er helt korrekt etter den vi har brukt men likevel*

Det var det nærmeste jeg hadde da, men det er jo en smoothie og ikke en milkshake, som var det du egentlig ba om. Jeg ville byttet yoghurten med vaniljeiskrem og droppet å fryse bananene. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Banankaffe

2 modne bananer

½ liter sterk kaffe

1 ss sukker

4 ss vaniljeis

Litt rom-essens

Bland alt sammen i matmølle. Serveres umiddelbart i høye glass med sugerør.

Her har vi den! Siklesikle! Nå fikk jeg folk til å kjøpe ingredienser også :Hehe: Bytter ut rom med melk tror jeg, men går an å bruke denne vispemaskinen til dette da siden jeg ikke har blender?

Anbefaler alle å lage dette her og sitte oppe hele natta og spise denne nammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DyneTryne

jegfåridagjegfåridagjegfåridag :hoppe: :hoppe: :hoppe: Jeg hadde det uten banan til frokost 2 glass og kaffe etterpå og kaffe etterpå det igjen og etterpå og snart er det ettpå og da er det BANANER! :hoppe: JEGHARIKKEGODTAVKAFFE :kjempesinna: Men jeg elsker detteher!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banankaffe

2 modne bananer

½ liter sterk kaffe

1 ss sukker

4 ss vaniljeis

Litt rom-essens

Bland alt sammen i matmølle. Serveres umiddelbart i høye glass med sugerør.

Vet at du sikkert har andre ting å tenke på akkurat nå, DT, men dette er et akutt spørsmål fra meg: Har gledet meg i flere dager til å lage denne milkshaken i dag på snopedagen min, men nå lurer jeg på om kaffen skal være kald? Må vel det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Jepp, kaffen skal være avkjølt :-) Har aldri vært så utålmodig på å avkjøle noe før, og satt og vekslet mellom å ha den i frysen og blåse på den!

Samtidig sprøtt at når en sitter ute på cafe, blir kaffen kald på 5 min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, kaffen skal være avkjølt :-) Har aldri vært så utålmodig på å avkjøle noe før, og satt og vekslet mellom å ha den i frysen og blåse på den!

Samtidig sprøtt at når en sitter ute på cafe, blir kaffen kald på 5 min!

Å, blir gal, nå står kaffen i vasken og avkjøles i iskaldt vann. Vil ha milkshake nå! Håper den er så god som du har sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skrur du opp forventningene her! Har fremdeles ikke fått den ferdig, da kaffen ble kald nok tok jeg ut isen og da var selvfølgelig den for kald. Den som venter på noe godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ferdig og kjempegod! Like godt som sex...? Nja. Men veldig god uansett! Dristet meg til å ha en liten dæsj med Baileys i, det gjorde seg! Takker og bukker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...