Gå til innhold

1.april spøk


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

I år har jeg lyst å lure noen skikkelig, ikke ta den gamle "det er telefon til deg" spøken. Så er det noen som har noen gode forslag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å si at du har krasjet bilen? Eller at naboen har hatt innbrudd og bare salongen stod igjen el.lign?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvert år klarer jeg å lure samboer, mamma, pappa og storesøster.

Det som er "kluet" er å få de til å gjøre en handling, dvs. at de responderer på ditt stimuli. F.eks. I fjor sa jeg til samboeren at foreldrene hans hadde vunnet en sydentur, han måtter derfor forte seg bort til dem fordi de sto og venta på skyss fra han.

Slike ting synes jeg er gøy. Men man må jo se ann personen man skal spøke med. Jeg bruker å få de strakkar familiemedlemmene min til å ringe noen på oppfordring fra meg. F.eks. Mamma du må ringe søster fordi hun har vært å brukket foten i skibakken. Så ringer mamma til søster. N.b her må man huske på å ta en "snill" sykdom.

Hvis det er noen som vil dele litt info om eventuelle spøker så hadde jo det vært fint. icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som egentlig er litt fantasiløst, men som funker hver gang er å stille alle klokkene i huset en time frem.. Det er litt festlig å se, hihi..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg lurte noen i en annen kant av landet som jeg ikke hadde sett på lenge, og sa at jeg var flere måneder på vei... Det var ikke spesiellt lurt. Hun trodde sånn på det at hun forskrekket (jeg var bare 14 år) ringte rundt til alle i bygda.

Da jeg troppet opp neste sommer, barnløs, visste de vel ikke hva de skulle tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Anonymous

Vi lurte folk med å si at vi hadde vunnet i lotto, og inviterte derfor til stort party helgen etter.... Der var det mange som beit på gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte om en kjempespøk som jeg vil fortelle om. Trenger litt planlegging:

Mannen til kona var hekta på spill. Selfølgelig lotto....(Kona tok opp forige ukas lottotrekning på video og fylte ut kupongen med de vinnertallene som de leste opp der) Og når trekningen på lørdagen kom, så satte hun på videoen mens hun fikk mannen til å hente noe, eller å fylle han opp med drikke, så han måtte på do...

Da han fikk opplest tall på tall, som "han " hadde krysset ut, fikk han store øyne og den gledesusen. Han ringte til venner og familie og var helt i hundre.

Dette har jeg lyst til å gjøre neste år. Lønner seg sikkert å ta opp trekningen noen mnd i forveien, så en ikke husker hvilke tall som var fre forige gang.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...