Gå til innhold

tynn eller stram og formfull?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er ganske slank.. 167 og veier 57-58 kg. Har lagt på meg 2-3 kg for hva jeg gjorde da jeg var 20 liksom. Får ofte høre at jeg er så slank og fin! (de ser meg jo ikke uten klær), men føler meg dvask og lubben uten klær. Mest pga. en litt rund mage, appelsinhud på rumpa og ikke akkurat så lekre og perfekte overarmer som jeg ønsker meg.

Mest av alt er det trist at det skal være sånn. For det er nemlig ikke noe galt med meg!!! Jeg vet at jeg har innmari høye krav til meg selv og utseende. Jeg drømmer om å være en sexbombe (som så mange andre), og så er jeg ikke fornøyd med mitt flotte, slanke selv. *sukk* Jeg må slutte og sammenligne meg selv med de der toppmodellene hele veien, retusjerte bilder osv osv.

Hele dette innlegget skulle egentlig handle om at jeg ikke klarer å bestemme meg for hva som er penest: en ganske så slank kropp (men helst med litt former), eller en bittelitt rundere kropp men som er skikkelig godt trent? Jeg tror egentlig det siste.. for former er jo fint!! Bare så synd at det sjeldent kommer frem i media osv. Og jeg påvirker tydeligvis altfor masse av dette.. Bare noen frustrerte tanker fra ei som egentlig er ganske så fin, men ikke alltid tror det selv.. hehehehe

Endret av Aurelia
Videoannonse
Annonse
Gjest DyneTryne
Skrevet

Alt er fint på sin måte. Enten mener jeg det, ellers har jeg bare fått KGs hyllest av kvinnelige former så langt oppi halsen at det kiler drøvelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...