Gå til innhold

House M.D.


Anglofil

Anbefalte innlegg

Synes det i grunn er på tide at House og hans team får sin egen tråd her inne. Andre som følger med?

Selv ble jeg fullstendig besatt av serien da jeg i februar tilbragte en uke hos farmor for å ta meg av henne etter dødsfallet til farfar. Selv om hun er over 70 år må jeg innrømme at hun er ganske kul. Inntil da hadde jeg knapt hørt om serien og skjønte ikke helt greia. Helt til farmor introduserte meg for serien. Hun synes nemlig House er kjempeherlig, spesielt hans nydelig blå øyne, noe jeg ikke akkurat kan nekte for. :sjenert::ler: Så nå har jeg kjøpt sesong en og to på dvd, og følger spendt med på sesong tre (klarer ikke å dy meg, så jeg laster ned). Gleder meg til neste episode! Og ja; jeg heier på Hameron, spesielt etter 'Half-Wit'. :sjarmor:;) Uansett, jeg digger humoren og Houses sarkastiske bemerkninger og seriens C.S.I-lignende fremgangsmåter. Jeg klarer aldri å motstå et mysterium. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kjempefan! Digger den serien. Jeg har også sett alle episoder som er sendt hittil. Har ikke tid til å vente på at de kommer på norsk TV... :sjenert:

Og jeg er enig med farmoren din, Dr. House har pene blå øyne! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å se at jeg ikke er helt alene. ;) Jupp, I love blue eyes. :sjarmor: Samme som deg, klarer aldri å vente. Heldigvis kom sesong to ut her i Norge før den ble sendt på NRK, håper det samme skjer med sesong tre. Vet at det ihvertfall blir en sesong fire, noe jeg er veldig glad for! :hoppe:

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger også med..

Det er en kjempebra serie! House er kul, skal se på øynene hans på onsdagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig bra serie det, digger rett og slett frekkheten til Dr Houe siden den er såpass bra formulert mer eller mindre konstant. ;)

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra serie. På grunn av at den gikk på NRK, og siden jeg forbinder denne med bestemødre, hadde jeg mine fordommer men skal si jeg ble imponert. Nå går jeg aldri glipp av en eneste episode :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut i går at jeg hadde lasta ned den episoden som jeg har slitt med å få tak i (var én episode av sesong 3 jeg ikke hadde fått sett). :hoppe:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger House! Har lastet ned de to første sesongene, og er et lite stykke inni sesong to nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er opptatt den kvelden den går, så jeg har ikke fått sett på noe særlig, men faren min synes den serien er så genial at han har kjøpt den på dvd. Så da jeg var hjemme på ferie nå, satt vi og så på den på kveldene -den er jo fantastisk. Herlig humor :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul serie, og Dr House er tøff. Men jeg synes episodene blir litt for like hverandre, blant annet er jeg luta lei tavla de skriver på hver gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kermit

Oh yeah. Hugh Laurie er topp. Er det noen som følger sendingene fra USA? Hadde ikke hatt noe i mot å være kvinnelig motspiller i siste episode.... :sjarmor:

Endret av Kermit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh yeah. Hugh Laurie er topp. Er det noen som følger sendingene fra USA? Hadde ikke hatt noe i mot å være kvinnelig motspiller i siste episode.... :sjarmor:

:sjarmor:

Liker ikke disse pausene de har med ujevne mellomrom. Neste uke er heldigvis Dr. House back in business!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kermit

Nei enig i det. Er det ikke sport, så er det jammen American Idol. House må altså vike for Simon Cowell.... :sinnatagg:

Så det blir ikke noen episode i USA denne uka heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er håpløst. Sport og Simon Cowell er samme ulla- vi vil ha House!! :sur:

27. mars sendes neste episode i USA. Blir vel noe sånt som neste tirsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, absolutt, bare skrive advarsel om spoiler i starten av innlegget. :) Jeg får dessverre ikke sett House M.D. direkte fra USA, men heldigvis har jeg klart å laste ned alle episodene dagen etter sending.

Kermit; tenker du på episode 315 'Half Wit'? *Spoiler*

Selv så heier jeg litt på House og Cameron, og kysset deres var absolutt, ehm, hot.(..) :sjenert:

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...