Gjest nalle-maja Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Hei! Jeg vet det finnes en funksjon i kalenderen som gjør at bursdager blir skrevet opp hver dato, f. eks. 21. april 2007 fortsetter i kommende år; 2008, 2009... 2078... Men finner ikke ut hvordan jeg lagrer dette Får jo til å lagre som vanlig, men da er det jo borte til neste år Kontinuerlig påminnelse heter det kanskje...?
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Du kan bruke funkjsonen som gjør at du blir påminnet det hvert eneste år, et alternativ (hvis mobilen din har det) er og legge inn bursdagen under kontakten i telefonboka.. Da kommer det opp hvert år, med årstall og slikt.. Går man da inn på den datoen får man også opp en hurtigfunksjon som spør om du vil sende melding eller ringe den personen..
Gjest nalle-maja Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 (endret) Har visst ikke den funksjonen på kontaktlisten... Noen som har noen hete tips? Endret 20. mars 2007 av nalle-maja
Helen Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Har visst ikke den funksjonen på kontaktlisten... Noen som har noen hete tips? ← Hvike SE tlf har du? Jeg har w810i og k700i, begge de har den funksjonen at man kan legge inn fødselsdato til kontaktene som er lagret på tlf. Da går du inn på kontakter, så går du inn på en kontakt, trykker "mer" , går ned til "endre kontakt". Da kommer det opp noen symboler øverst på skjermen, gå bort dit det er bilde av et ark, der står det informasjon og under der fødselsdag, da er det bare å taste inn. Tror den funksjonen er lik på de fleste SE tlf.
Gjest nalle-maja Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Seriøst, har ikke det du forklarer Har en W800i...
Helen Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 Seriøst, har ikke det du forklarer Har en W800i... ← Syntes dette var litt rart jeg så jeg skjekket denne siden. Da jeg gikk inn på prøv telefon så fant jeg den funksjonen som jeg forklarte litt lenger opp. Jeg gikk inn på contacts så new contact, der var det en linje øverst med flere tegn bortover til slutt var det ett som så ut som et ark, da jeg gikk inn der sto det info og birthday, så da er det litt rart at den ikke finnes på din tlf så lenge den er på denne siden
Kristin Skrevet 23. mars 2007 #7 Skrevet 23. mars 2007 Seriøst, har ikke det du forklarer Har en W800i... ← Jeg har samme telefon som deg, og jeg har den funksjon som m@msen forklarer...
Gjest nalle-maja Skrevet 23. mars 2007 #8 Skrevet 23. mars 2007 Høres snodig ut... Har sikkert en tullete telefon (eller så er jeg tullete) men jeg ser det absolutt ikke, får bare endre navn og nummer... Kanskje det hjelper med en liten oppdatering..?
Helen Skrevet 23. mars 2007 #9 Skrevet 23. mars 2007 Høres snodig ut... Har sikkert en tullete telefon (eller så er jeg tullete) men jeg ser det absolutt ikke, får bare endre navn og nummer... Kanskje det hjelper med en liten oppdatering..? ← :klø: Dette høres litt rart ut ja. Hvis du går inn på et navn du har lagret så trykker du på "mer", da står det "send melding" på øverste linje så står det "endre kontakt" på linjen under, gå inn der. Da skal det komme opp helt øverst på displayet et hodet med hår, ved siden av er det en jordklode deretter et bilde med en prateboble så et hus og til slutt et ark. Da går du inn på det arket og da skal du kunne legge inn fødselsdag der, ellers skjønner jeg ingenting
Gjest nalle-maja Skrevet 25. mars 2007 #10 Skrevet 25. mars 2007 Sjekket det på en nye SE, virker som om min tlf. er helt utenom dette her... Takk for hjelp i allefall Oppdatering hjalp forresten ikke.
Gjest nalle-maja Skrevet 14. april 2007 #11 Skrevet 14. april 2007 Det kom seg når den fikk seg en firmwareoppdatering (sendt inn pga et annet problem)
Helen Skrevet 14. april 2007 #12 Skrevet 14. april 2007 Så fint at det ordnet seg, synes det var litt rart at en så ny og fin tlf ikke skulle ha noe slikt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå