Gå til innhold

Noen som har prøvd


lolitamus

Anbefalte innlegg

Buuu...jeg finner ikke ut hvor jeg får testet gratis vareprøve

husker ikke..men hvis du kikker på gjerrigknark.no tror eg de er link der...

efi.no

Endret av gladidag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Kristin_*

Jeg går nå på karboblokker phase 2 fra RUIS.... kjøpt på helsekosten og synes det virker greit.

Det skal svelges 3 stk tabletter 10 til 20 min før et måltid med masse karbohydrater.. brød, pasta, poteter osv....

Tablettene er ikke for store så det går greit å svelge (det har jeg ofte problemer meg)

Har brukt dem i to uker nå og gått ned ca to kilo, og noen cm rundt om kring. merker det på klær og fått høre det også.

jeg er ikke overvektig men har som mange andre noen kilo for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg gikk på phase 2 i 4 uker og tok av ca 2 kg.

Mye av det var nok vann. Etter 3 uker stagnerte vekta og sakte men sikkert gikk jeg opp de 2 kiloene igjen.

Så, kast ikke bort pengene deres på dette.

Høres noe for godt ut til å være sant, er det som regel det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på phase 2 i 4 uker og tok av ca 2 kg.

Mye av det var nok vann. Etter 3 uker stagnerte vekta og sakte men sikkert gikk jeg opp de 2 kiloene igjen.

Så, kast ikke bort pengene deres på dette.

Høres noe for godt ut til å være sant, er det som regel det!

Men hvorfor brukte du disse bare 4 uker? Er ikke det litt lite?

Er det noen som har brukt dem over en lengre periode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Men hvorfor brukte du disse bare 4 uker? Er ikke det litt lite?

Er det noen som har brukt dem over en lengre periode?

Vet ikke hvor lenge de bør brukes, men da jeg begynte å gå opp i vekt igjen den 4. uka, gadd jeg ikke kaste bort mer penger på det.

En annen ting man bør huske på, er å være forsiktig med karbohydrater når man slutter på disse pillene, ellers går vekta rett opp igjen :forvirret:

(Nå slapp jeg å tenke på det da, jeg gikk jo opp igjen før jeg sluttet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte inn en eske i dag bare for å prøve. Ikke at jeg trenger å gå noe særlig ned i vekt, bare et par pyntekilo, men jeg er litt nyskjerrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg prøvd phase 2 i 6 dager og jeg har ikke gått ned noe som helst. Faktisk har jeg gått opp 200 g :ler:

Da har jeg ligget på 1200 kcal daglig (noe jeg gjorde i mange uker før jeg begynnte), med en stor overvekt av karbohydrater. Ikke har jeg merket at blodsukkeret er noe mer stabilt heller.

I følge artikkelen om han som testet phase 2 på iform, så gikk han ned 2,5 kg på 4 dager. Nå er han over dobbelt så tung som meg og mer trent da, men jeg har såfall ikke merket noe effekt. http://www.iform.no/pub/art.php?id=638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mia_*

Jeg har lyst til å prøve dennne..

noen som har erfaring m ed linken til gratis prøve..man betaler bare 39 for porto, det er vel ikke tull???

kan man ta disse tablettene samtidig med south beach kuren??

og så leste jeg at tabl. skal svelges...man kan ikke få dem ned med litt vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Kristin_

For ikke å snakke om at vi allerede hadde vært slanke hele gjengen, og spist sjokoladekake hele dagen :) Å tro på slankepiller er dessverre litt som å tro på julenissen. Testeren på iform gikk jo opp alt igjen etter at kuren var ferdig også, som bare bekrefter at det ikke er fett som forsvant, men ren vannvekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest_Elisabeth_*
For ikke å snakke om at vi allerede hadde vært slanke hele gjengen, og spist sjokoladekake hele dagen :) Å tro på slankepiller er dessverre litt som å tro på julenissen. Testeren på iform gikk jo opp alt igjen etter at kuren var ferdig også, som bare bekrefter at det ikke er fett som forsvant, men ren vannvekt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har brukt Ruis Phase 2 siden 8/8 og er meget fornøyd. Startet forsiktig med 2 om morgen og 2 til lunch og har gått ned fra str 48 til 46 i buksestr. Synes pillene virkelig har fungert for meg, jeg har minsket kroppsmålene på baken, magen og lårene. Nå har jeg øket dosen til 3 pr måltid, og synes dette middelet fungerer. Jeg har også forhørt meg hos Life helsekost og hos Vita som i begge kjedene rapporterer at de har massevis av positive tilbakemeldinger.

Jeg spiser ganske normalt, men er bevist på at pillene bare tas til karborike måltider. Spise du mye fett, bør man sikkert prøve noe som tar bort dette, f.eks Slank o fort som er mye anbefalt. Slnak o fort er for mennesker som har over 26 i BMI, og disse skal tas til primært måltider (middager) med mye fett.

Jeg prøvde å kombinere Phase to med Slank o fort, men dette fikk jeg problemer med pga løs avføring.

Jeghar anbefalt 2 av mine venninner produktet - de har akkurat startet - tvi tvi - til dere alle som vil prøve.

Produktet Ruis Phase 2 / Karboblokker kjøper du på helsekost / Vita til ca. 200-220 pr boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært enklere ( og billigere....) å ta en grundig gjennomgang av kostholdet framfor å spise piller som skal fjerne deler av innholdet i maten? Om man spiser karborikt ma man ta en pille, om man spiser fett må man ta en.... Hørtes slitsomt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde det ikke vært enklere ( og billigere....) å ta en grundig gjennomgang av kostholdet framfor å spise piller som skal fjerne deler av innholdet i maten? Om man spiser karborikt ma man ta en pille, om man spiser fett må man ta en.... Hørtes slitsomt ut.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_E_*

Slitsomt?

Det må da være enklere å bruke helsekostprodukter til en relativt rimelig penge, fremfor harde og tøffe slankekurer?

Her finnes et middel som gjør at man beholder humøret, blir tynnere og kan spise relativt normalt.

Men for noen, som er tynne nok - er vel neppe problemet med vekten til stede heller - jeg bare spør....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er der veldig mange brenner seg, nettopp på harde slankekurer. Knallkurer funker de. For en stund....... Så kommer gjerne kiloene tilbake med venner når man siger tilbake til gamle vaner. Ønsker man en varig vektnedgang er det faktisk bare en ting som er funker og det er omlegging av livstil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke få både i pose og sekk.

Dvs at en kan ikke bare poppe piller og spise som før, og få drømmekroppen!

Det er mang en gang bevist at en MÅ ha kcaloriunderskudd og trening til vektnedgang. :jepp:

Går en i seg selv og gjør en LIVSSTILS endring (ikke slankekur), ser en at det er sååå masse god mat som er sunn og som du blir my mer opplagt av. Og begynner du å trene jevnt, så vil du få masse mer energi, som du ikke vil bruke på å sitte i sofan å spise kake og knaske piller!

De som synes dette er et krast innlegg, er sannsynlighvis de som skyver problemet vekk , og som har en gnagende samvittighet laangt inne som sier at det jeg sier ER sant. Men som heller vil prøve en"quickfix" som gjør at de slipper å ta tak i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...