Gå til innhold

Ligget ihjel nakken min

Fremhevede innlegg

Gjest Deception
Skrevet

Natt til lørdag må jeg ha ligget helt forkjært, for da jeg våknet, var nakken helt ødelagt. Jeg kunne verken snu hodet mot høyre eller legge haken ned mot brystet. Nå, to døgn senere, og etter både tigerbalsam og ibuprofen, er nakken nesten like vond. :tristbla:

Jeg vet at jeg bare må ta tiden til hjelp, men det er allikevel vondt. :sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Prøvd pute man kan varme opp og ha på nakken? Evt varmeflaske? Hjelper å "løse opp", men tøy å strekk litt også. (Så lenge du ikke er veeelidig dårlig i nakken..)

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har ikke prøvd med varme, men kan tenke meg at det hjelper. Jeg er ikke dårligere enn at jeg klarer å være på jobb, og jeg var til og med dum nok til å dra på steptrening i går. Det er bare å vri hodet mot høyre som ikke går i det hele tatt.

Jeg får se om jeg finner en varmeflaske, evt. teste badstua på treningssenteret.

Skrevet

Har skjedd det samme med meg flere ganger. Bruk varmeflaske pakket inn i et håndkle (evt. pakk inne n 1/2 literflaske med varmt vann i håndkle) og legg på når du ser tv om kvelden feks. Spis mer ibux/ profen, slik at du ikke spennner deg for smertene og ta det rolig. Ingen mirakelkur her, men det går over igjen :)

God bedring!

Gjest Gjest
Skrevet
Huff, leste overskriften feil, og trodde du hadde ligget i hjel katten din. :forvirret: :sjenert:
Skrevet

Eller la kiropraktoren knekke deg opp igjen. Min knekker meg opp jevnlig, og da ikke bare nakken. Jeg har aldri opplevd at det er vondt, og det er verdt hver eneste krone! :-D

Gjest Deception
Skrevet

Jeg er betraktelig bedre i dag, men har også tenkt å ta en litt kortere dag i dag. Etter ti timer foran skjermen i går, var det kanskje ikke så rart at jeg var helt ødelagt da kvelden kom. I tillegg forsøker jeg å sove uten pute, men akkurat den biten går ikke så veldig bra. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...