Gå til innhold

<<VIKTIG KUNNGJØRING!!!>>


Leo

Anbefalte innlegg

I anledning av at jeg nu passerer 600 innlegg på KG, og dermed går over i de superaktives rekker, vil jeg informere om at jeg forventer jeg at alle brukere med lavere status heretter lytter til det jeg har å si uten å komme med innvendinger. Jeg vil også ha meg frabedt morsomheter på min bekostning.

Håper alle tar dette til etterretning.

På forhånd takk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen som superaktivt suppehue da :D !

Og jeg kan selvfølgelig herse med deg så mye jeg bare orker....

(Dette er også veldig seriøst ment...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kraft av min opphøyde status, ber jeg også alle merke seg at jeg nu forlater KG for i dag for å ta hånd om gjøremål av særdeles stor betydning for verdensfreden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det er når man blir superaktiv bruker man begynner å fundere på om man har ett liv ..... :o Jeg har lett etter mitt jeg - men da jeg fant ut at det ikke var å finne hverken under tastaturet, i diskettskuffen eller bak pc-bordet gav jeg opp :roll: ....det er bare å innse det ....man er blitt avhengig .....av kG :briller: ........ :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Søren også !

Jeg som trodde det store skjedde på 500, jeg jobbet som en gal sist helg fordi jeg trodde det var 400 !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som er litt frustrerende er oss som har vært her i...tja...nærmere et og et halvt år, og som fremdeles bare er pinglete godt kjent...

Vi er treige vi!

Men egentlig så er vi meget godt kjent, det ser bare ut som om vi har et liv i tillegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...