Gå til innhold

Dyrisk sex i Oslo sentrum

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Var på byen i helga, og havnet tilfeldigvis på en pub nede ved bankplassen. Gikk ut for å trekke litt frisk luft, og observerte da hektisk aktivitet i buskene rundt omkring. Det var afrikanske madamer som betjente sine kunder, helt åpenlyst ! Folk knulla som gale oppetter husveggene og i parkene. Har ikke sett maken til live-show noengang.

Er dette virkelig tillatt i Norge ? I gamle dager var det noe som het løsgjengerloven og at man ikke kunne drive med ting som var til offentlig sjenanse...

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Nei, jeg tror ikke det er lov. Det er i hvert fall ikke lenge siden jeg hørte om noen som ble bura inn for å ha hatt sex på offentlig sted.

Gjest Gjest
Skrevet
Nei, jeg tror ikke det er lov. Det er i hvert fall ikke lenge siden jeg hørte om noen som ble bura inn for å ha hatt sex på offentlig sted.

Mulig det er forbudt, men ingen bryr seg om dette, ihvertfall ikke politiet. Oslo er et gigantisk sexmarked, omtrent som Reeperbahn, men mer primitivt.

Skrevet

Mange av de kvinnene elsker det de holder på med, så også mannen. Skal ta meg tur. Kanskje jeg finner vakker kvinne til selskap, vi kan prate, jeg kjøpe mat. Ikke sex.

Mvh Rastafan

Skrevet

Svarte kvinner er spesielt spennendes.

Mvh Rastafan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...