Alexandra Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 (endret) Vi får besøk av noen japanske venner i slutten av mars, og de skal innom Alta for å se Is-hotellet. De kommer til å være der to-tre dager, men har ikke store budsjettet derfor hadde jeg blitt kjempeglad om noen kjenner til noen rimelige overnattingsteder eller spennende ting å gjøre som ikke koster skjorta. Kjempetakknemlig for tilbakemeldinger Endret 18. mars 2007 av Alexandra
Gjest StockDama Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 oi...alta ja, hm...dere kan dra på isfiske i mathisdalen? =D det koster da ingenting, med unntak av pilker selvfølgelig. billig overnatting...vet ikke, sjekk kronstad camping og nordlys hotellet (om det ikke er nedlagt enda)...ikke sikker.
Gyda Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Tror nok Nordlyshotellet er det rimeligste alternativet. Mener de har rom helt ned i 300-kroners-klassen. Park Hotell er vel også ganske rimelig - tror jeg. Ellers så har vi Vica hotell og Rica hotell. Dersom dere skal gjøre det skikkelig billig, så vet jeg at Studentsamskipnaden hadde "gjestehybler"/korttidsleie for noen år siden. Kanskje de har det enda... Snøscootersafari eller tur med hundeslede fra Ongajok-sætra eller Gargia fjellstue. Her får man heldagstilbud hvis man vil. Avslutte dagen med stamp-bad under stjernene. Tur opp til Nordlysobservatoriet på Halldde - lang og bratt skitur... Fisketur på fjorden - eller isfiske. Lett og fint ski-terreng på Sennalandet. Her er det også gode og populære fiskevann.
Alexandra Skrevet 1. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2007 Tusen takk for at dere tok dere tid til å skrive ned mange gode tips! Studentsamskipnaden var et supert overnattingssted, og svært rimelig!!
Gyda Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 Så fint at man kunne være til hjelp. Dere har sannsynligvis hatt supert vær mens dere har vært her i alle fall - har vært nydelig i det siste. Håper turen ellers også falt i smak for dere alle sammen.
gladidag Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 Hei. Hva opplevde dere i Alta da, og hva syns dere om Alta?? fortell fortell
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå