Gå til innhold

Singapore på en kveld

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Reiser til Singapore nå i vår, og på grunn av transporten videre har vi kun en kveld til rådighet i byen.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør på hotellet hvor nærmeste marked er. Gå dit og sug inn fargene, luktene, kulturen og menneskene!

Da garanterer jeg at du velger å bli der lengre neste gang.

PS. Legg igjen tyggegummien hjemme.

:briller:

Skrevet

Det er en kirke ved en av hovedgatene (husker ikke hva den heter) som er gjort om til mange kafeer/utesteder. Fantastisk stemning der, gammel kirke, lys i trærne, god drikke.... Anbefales!

loolaa

Skrevet

Tror kirka/utestedet heter Chijmes...

loolaa

Skrevet

Tror jeg ville dratt til Boat Quay og satt meg ved en av fortausrestaurantene ved elva og bare slappet av og sett på de vakre bygningene som er der. En tur til Raffels Hotel for en original Singapore Sling er jo også en klassiker! Dette ligger ikke så alt for langt unna boat quay, og taxi er billig i Singapore.

Dersom du ikke reiser videre før ganske seint ville jeg også vurdert en tur på Night Safari, de åpner i 8-tida og er åpne til omtrent 11. Utrolig flott å se, masse spennende dyr og belysning som gjør at de (visstnok) ikke blir forstyrret. Absolutt verdt turen! (stikk innom et lokalt reisebyrå så får du discount tickets hit)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...