Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vondt inni det ene øret. Og svak hodepine de siste dagene, men det tenkte jeg kunne være pga at jeg nettop har startet på p-piller? Med ørefaenskapen kan vel ikke være derfor? Aldri hatt ørebetennelse så ikke vet jeg hvordan det skal kjennes ut, men det er et trykk som gjør vondt! Og ble mye verre akkurat nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som ørebetennelse ja... au au au :grine:

Har hatt det en gang i voksen alder og det er VONDT

Til å begynne med så kjentes det ut som jeg hadde vann i øret og jeg prøvde febrilsk å få det ut,noe jeg ikke klarte. Lå våken hele natta før jeg kom meg til legen og fikk penicilin.

Bruk nesespray - det hjelper! Og smertestillende så klart ;)

God bedring til deg :klem:

Skrevet

Takkskarruha for svar :-)

Men jeg har ikke tid til legebesøk, jeg pøser på med nesespray og ser om det blir bedre!

Gjest _Leela_
Skrevet

Et tips er å føne øret... :) Høres litt sært ut, men da jeg var yngre og hadde vondt i øret brukte jeg hårføneren, lindret iallefall å få varmet det opp.

Gjest beekeeper
Skrevet
Et tips er å føne øret...  :) Høres litt sært ut, men da jeg var yngre og hadde vondt i øret brukte jeg hårføneren, lindret iallefall å få varmet det opp.

Dette tror jeg absolutt at du ikke bør anbefale til andre.. Kanskje det virker til deg, men jeg blir absolutt mye verre hvis ørene blir utsatt for vind/føning!

Gjest _Leela_
Skrevet
Dette tror jeg absolutt at du ikke bør anbefale til andre.. Kanskje det virker til deg, men jeg blir absolutt mye verre hvis ørene blir utsatt for vind/føning!

Enig i at vind ikke er noe særlig ja. Det jeg mente var at varme hjalp, som liten husker jeg at det var et triks å legge en varm klut eller lignende mot øret. Og jeg har nå brukt hårføner til dette i mine yngre dager, muligens en som ga fra seg mest varme og fint lite vind.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...