Gjest Sandbekken Skrevet 13. mai 2009 #4101 Del Skrevet 13. mai 2009 -Lys og stram dongribukse -vid hvit lårkort kjole med brunt belte i livet -smykke med blå blomster som jeg fikk av pappa til 20 årsdagen <3 -dingleøredobber -EN converse sko (den andre foten er brukket, haha hver gang jeg skal ta på meg sko føler jeg at jeg glemmer noe vesentlig ) -lyserosa blonder underst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geir-Anders Skrevet 13. mai 2009 #4102 Del Skrevet 13. mai 2009 Adidas joggesko. Ullsokker. Sort umbro treningsbukse,md noen sølvstriper nederst på venstre fot. Marineblå Umro t-skjorte. Og selvsagt truse. Visste ikke at øredobber også er medregnet her,men er de d,ja da har jeg d også. Huffa meg,har Sandbekken vøre å brukket foten,da får du gå litt mer forsiktigere nå,mens du går på krykker,vet selv hvordan d er å bruke krykker,da begge anklene har vøre brukket 2 ganger tidligere. God bedring til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 14. mai 2009 #4103 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Huffa meg,har Sandbekken vøre å brukket foten,da får du gå litt mer forsiktigere nå,mens du går på krykker,vet selv hvordan d er å bruke krykker,da begge anklene har vøre brukket 2 ganger tidligere. God bedring til deg Takk for det Geir-Anders Jepp, brist i flere knokler, brudd i småbein og mørbankede sener. Nå har det allerede gått 3 uker, så halve tiden på krykker er allerede forbi!! I dag har jeg på meg -en lys dongribukse -leopardmønstret topp i grått hvitt og sort -lysegrå "innejakke" (?) (kardigan??) -dingel i ørene -I dag er det lille underst hvitt med sorte små prikker på Men skal gå over til joggebukse og oversized teskjorte Endret 14. mai 2009 av Sandbekken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 14. mai 2009 #4104 Del Skrevet 14. mai 2009 I dag har jeg på: - Langt grått skjørt med høyt liv - Grått belte i livet med sølvspenne - Grå strømpebukse - Sort skjorte med stripete tekstur - Rødt pashmina-skjerf i rødt med diskrè brunsort blomstermønster - Rødt helt innerst også - Diamantøredobber (arvet av bestemor) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 15. mai 2009 #4105 Del Skrevet 15. mai 2009 Fin multifarget kjole fra AMANDA, det beste kjøp på flere år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 19. mai 2009 #4106 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvitt kort foldeskjørt og hvit langermet topp med trykk på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 19. mai 2009 #4107 Del Skrevet 19. mai 2009 Mørk blå Levis 571 slim-modell og lysegul tee med trykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 20. mai 2009 #4108 Del Skrevet 20. mai 2009 Kort mørkt jeansskjørt med folder og cerisefarget topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 22. mai 2009 #4109 Del Skrevet 22. mai 2009 Tykke, hvite strømpebukser og lilla kosekjole. Perfekt antrekk for å være inne og se ut på regnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 23. mai 2009 #4110 Del Skrevet 23. mai 2009 Knelang multifarget kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 23. mai 2009 #4111 Del Skrevet 23. mai 2009 Hvit singlet og sorte tights. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geir-Anders Skrevet 25. mai 2009 #4112 Del Skrevet 25. mai 2009 Hvite adidas sokker og sort truse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 25. mai 2009 #4113 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) grå joggebukse og hvit teskjorte, truse med dyremønster og hvit bh.. sexy som f*** Endret 25. mai 2009 av Sandbekken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 25. mai 2009 #4114 Del Skrevet 25. mai 2009 Sorte tights, sort bh, og turkis ermeløs tunika. Hot mama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ynskje Skrevet 25. mai 2009 #4115 Del Skrevet 25. mai 2009 Joggebukse str xxl, knabbet fra lillebror 3/4 ermet topp ullgenser med glidelås i halsen Føler meg superlekker :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty_katt Skrevet 25. mai 2009 #4116 Del Skrevet 25. mai 2009 I dag (etter jobb) har jeg Hello Kitty joggebukse, russehettegensen min fra i fjor og stor t-skjorte. Daffe dag i sofaen forrant tv'n ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totten Skrevet 25. mai 2009 #4117 Del Skrevet 25. mai 2009 Blått jeansskjørt som går til litt over knærene, svart v-genser og svarte strømper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 25. mai 2009 #4118 Del Skrevet 25. mai 2009 Slitt, gammel lilla t-skjorte og svart kapribukse i bomull. Da jeg handlet i stad hadde jeg vide jeans, blå singlet, naturhvit tunika med blå detaljer og shox. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 26. mai 2009 #4119 Del Skrevet 26. mai 2009 Treningsklær: casall capribukse og adidas treningstopp. Skal ikke noe annet før treningen, så fant ut at dette var mest praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 26. mai 2009 #4120 Del Skrevet 26. mai 2009 Svart knelangt skjørt med god vidde,blondekant nederst. Svart langermet topp med søvtrykk. Svarte stay-up med glans i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå