Gå til innhold

Hva har du på deg i dag?

Gjest Nanny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Laid back idag ;) Baggy bukse, hvite ankel joggesko, hvit t skjorte med grå og svart skrift, svart langt kjede, rosa/hvit palastina skjerf, 4 armbånd, sølv og svart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baggy jeans (som har blitt litt for store i tillegg, viser kanskje litt mye både foran og bak:S godt jeg bare daffer hjemme:)) gul t-shorte, sort collagejakke med grått trykk bakpå (litt halvsatanistisk med en woodooaktig tegning og skriften i tried beeing nice, but i didn't like it) + hvite ankelsokker som glir fremover hver gang jeg har på sko! skal jeg utenomdørs har jeg antagelig på meg et sort belte og seilerblåe converse sko:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tanita

Marineblå lårkort basic tight kortermet kjole med bar rygg i bomull, marineblå store armbånd, sort strømpebukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raptuza

Khakigrøn shorts m snøring på bein og rundt livet frå HM, grøn singlet frå Vero Moda. Oransje sandalar frå Økonomisko( 10 åringen min seier dei er kule.....!!!?!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tanita

Sorte tights/leggings til midt på leggen med blondekant nederst, mørkebrun singlet-topp som går til midt på låret fra Gina Tricot og sort strikkbelte i midja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...