Miracl3 Skrevet 11. oktober 2006 #2681 Del Skrevet 11. oktober 2006 Mørk brun kosebukse, blå abercombie hettejalle, grå tøffler -- tv-kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FashionySara Skrevet 11. oktober 2006 #2682 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) svart dressbukse..smalebein..hvit skjorte..svart midjebelte..hvite pumps..også hadde jeg svarte leggvarmere i fintstoff.ikke sånne vanlige grove.. idag rettet jeg ut håret med strykejern! (rettetangen min har streiket..har kjøpt ny idag dog!) Endret 11. oktober 2006 av FashionySara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 11. oktober 2006 #2683 Del Skrevet 11. oktober 2006 Knall rød t-skjorte, svart ullgenser med laaang hals, svart strømpebukse, kort ettersittende gravideskjørt i dongeri, og svarte støvletter med lav hel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 12. oktober 2006 #2684 Del Skrevet 12. oktober 2006 Yndlingsjeansene, hvitt "flettet" litt bredt belte, hvit litt lang singlet med en tynn hvit bik bok genser utenpå og en turkis/lysblå cardigan utenpå. + lange tynne "sølv" øredobber med noen små stjerner på og et sølv glasshjertesmykke med en liten blåaktig sten over. Tror det blir de brune støvlettene med buksa utenpå selvom det kanskjei kke passer heeeelt Rette ut hår med strykehjern! hehe. Hvordan gikk det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiama Skrevet 12. oktober 2006 #2685 Del Skrevet 12. oktober 2006 mørkeblått undertøy grå singlet svart pologenser mørkeblå drainpipes og svarte støvletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FashionySara Skrevet 12. oktober 2006 #2686 Del Skrevet 12. oktober 2006 Yndlingsjeansene, hvitt "flettet" litt bredt belte, hvit litt lang singlet med en tynn hvit bik bok genser utenpå og en turkis/lysblå cardigan utenpå. + lange tynne "sølv" øredobber med noen små stjerner på og et sølv glasshjertesmykke med en liten blåaktig sten over. Tror det blir de brune støvlettene med buksa utenpå selvom det kanskjei kke passer heeeelt Rette ut hår med strykehjern! hehe. Hvordan gikk det?? ← detg ikk så bra..har aldri fått et bedre resultat! Idag har jeg på meg en grå joggebukse..og verdens største hettegenser..oppsatt hår..og kari traa sokker over buksa..skal være hjemme å lese litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 12. oktober 2006 #2687 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har helt enkelt antrekk; Fornarina Bayley med blå Zwarowski-krystaller på baklommen, hvit lang singlet, og rød pologenser over. Til dette svarte Nike Shox sneakers med gulldetaljer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 12. oktober 2006 #2688 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har på meg svarte drainpipes, grønn topp og svart genser over som går rett over skuldrene, så man ser toppen litt over og under. Etter på skoal jeg på jobb, så da blir det svart buske, jobb t-skjorte og svarte og hvite adidas sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 12. oktober 2006 #2689 Del Skrevet 12. oktober 2006 Grå fleeceganser, tykk sort strømpebukse, blå stripet t-skjorte, hvit tanga og adidas treningsbukse. Har fri i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 12. oktober 2006 #2690 Del Skrevet 12. oktober 2006 Svart bomullskjole med små, hvite prikker til rett over knærne. Svart genser i angora/nylon med v-utringning. Svart strømpebukse i ull. Røde sko med halvhøy hæl. Små, runde, røde øredobber i plast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 12. oktober 2006 #2691 Del Skrevet 12. oktober 2006 Grått kort skjørt med litt vidde nederst Sorte strømpebukse. Sort topp med gullpynt. Sort BH OG Truse med blonder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 13. oktober 2006 #2692 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeans, hvitt belte, hvit skjorte med en brun acryl jakke utenpå og brune støvler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
genacvale Skrevet 13. oktober 2006 #2693 Del Skrevet 13. oktober 2006 Var ganske morsomt å høre sist gang den debatten gikk her inne så vi prøver på nytt For min del er det sort bukse, lys blå høyhalset genser, sorte sokker, hvitt undertøy, brune støvletter. Fjong og fin. ← Rød høyhalset genser, sort hettegenser over den igjen, og blå &-jeans... Og sorte, høye, støvlett-aktige joggesko. Hehe vet ikke hva slike sko heter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FashionySara Skrevet 13. oktober 2006 #2694 Del Skrevet 13. oktober 2006 svart kort shorts..sunbrown stay ups..hvit skjorte..svartmidjebelte..svarte runde øredobber..skal sette opp håret tror jeg...skal på jobb..kommer til å bruke støvletter til jobben hvertfall og svart rød "kåpejakke"..men har pumps på jobben som jeg kommer til å bytte til..(tror jeg..). FREDAAAG!! Skal rett hjem etterpå...så det blir deilig..slipper å tenke på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2006 #2695 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ligge i senga-klær. En hvit velourbukse. En grå genser. To par sokker. Det ytterste et par gråe lester. Varmt og godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 13. oktober 2006 #2696 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hvit skjorte med snøring i midjen. Gammelrosa, lang vest. Gammelrosa perljekjede med store perler. Svart dressbukse. Svarte sokker. Håret er oppsatt i en dult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2006 #2697 Del Skrevet 13. oktober 2006 Svarte treningsbukser. Grønn trang, langermet topp. Rød genser. Joggesko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 13. oktober 2006 #2698 Del Skrevet 13. oktober 2006 jeans, lilla kortermet topp med hvit topp utenpå og svart vest.. Støvletter og skjerf da jeg var ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 13. oktober 2006 #2699 Del Skrevet 13. oktober 2006 Daffedag hjemme; svart Nike joggebukse, svart- og hvit stripet leggings, lilla ribbesinglett fra H&M, gull og hvitstripet ribbesinglett over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lourdes Skrevet 13. oktober 2006 #2700 Del Skrevet 13. oktober 2006 Siden jeg likevel "abonnerer" på denne tråden kan jeg jo faktisk delta også.. Kanskje jeg får noen gode tips!? Svart dressbukse, svart belte, blå og hvit stripete skjorte og svart, strikket "knytejakke". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå