Gå til innhold

Hva har du på deg i dag?

Gjest Nanny

Anbefalte innlegg

Jeg har etter masse leting funnet et hvit/brun stripene genser =D Så den har jeg på sammen med vanlig, litt mørk dongeribukse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ut på byen nå straks..kommet hjem fra jobb..dusjet..rettet opp håret..lakkert negler igjen..lagt på sminke..og har på meg:

Svart minikjole med bar ragg..solbrune stayups..og svarte høye støveletter..svart liten veske..og store øredobber i hvit gull..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææ.ble litt sent igår..har på meg en blåstripete joggebukse..blå singlett over..og står "holllywood" genser over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Frk Åberg

Litt smal, mørk olabukse. Naturhvit singlet i ull. Mellombrun, igjenknappet cardigan over. Tomatrødt, halvlangt perlekjede med litt små, ugjennombrutte perler. Brune, lave sko med knyting. Mørk blå, dobbelspent jakke. Mørkbrun veske i "skinn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans

Hvit t-skjorte med noe trykk på

Fjellstøvler

tidligere i dag hadde jeg hettegenser, skjerf og blå regnjakke også, har vært på tur i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har på meg en dus rosa t-shorte med trykk, svart olabukse, sølvbelte m/diamanter, rosa/røde sokker, turkis blondehipster og rosa bh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rødt pensilskjørt til rett over kneet og hvit skjorte..røde pumps..røde pumps..oppsatt hår..og smykker i sølv..skal også på jobb..kommer til å ha en hvit coatjakke over..og skjerf..+ skinnhansker...er visst kaldt idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort polo med puffermer, smale sorte bukser med høyt liv. Knehøye brune støvletter fra Bianco, lys hvit/brun melert vest i fuskepels og rødt belte fra dior.

*luere på hvilken veske det blir*

Åja, tror det blir hansker også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...