Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2006 #2481 Del Skrevet 2. september 2006 Svart dress-bukse + bluse + pene svarte sko. Jobb idag.. ← Idag og... Liker ikke uniformen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krista83 Skrevet 2. september 2006 #2482 Del Skrevet 2. september 2006 Sort dressbukse, sort tskjorte og grå Gant ullgenser... Kom rett fra jo nå, så trolig så vil klærne bli byttet ut ganske snart med noe litt mer komfertabelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #2483 Del Skrevet 2. september 2006 sort olabukse og sort lang oversized genser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 2. september 2006 #2484 Del Skrevet 2. september 2006 Olabukse og svart bluse med svart singlet innenfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 2. september 2006 #2485 Del Skrevet 2. september 2006 Idag har jeg tusla rundt i altfor stor joggebukse (samboeren min sin,han er 30 cm høyere enn meg ) gul t-skjorte og tøfler Übersexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkersøta Skrevet 2. september 2006 #2486 Del Skrevet 2. september 2006 Trange svarte bukser, (slitt i stoffet) svarte støvletter, grå trang singlet, hvit jakke, hvit gString og sort bh, stygge tennissokker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #2487 Del Skrevet 2. september 2006 Mørkeblå Diesel Liv jeans, bredt, svart hullmønstret belte, svart t-skjorte, svart hettejakke og Vagabond "mokasiner" med høy hæl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. september 2006 #2488 Del Skrevet 2. september 2006 Nattkjole og sklisikre sokker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 2. september 2006 #2489 Del Skrevet 2. september 2006 Svart vindbukse, tynne ullsoker, turkis og hvit treningsgenser og blå fleecegenser. Fordi jeg kommer rett fra fjelltur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 2. september 2006 #2490 Del Skrevet 2. september 2006 Mørk blå drainpipes, Nike Airs og grå tynn genser med rundt hals. Nå har jeg byttet ut jeansen med grå joggebukse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 2. september 2006 #2491 Del Skrevet 2. september 2006 grønn truse, hvit tunika, rosa sokker. Satser på at motepolitiet er på fest i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #2492 Del Skrevet 5. september 2006 Slitte Miss Sixty Eden drainpipes, en svart, innsvinget skjorte fra Bruuns Bazaar, og svarte ankelboots med broderier fra Din Sko. Egentlig var planen høyhælte, svarte støvletter, men så måtte jeg plutselig løpe ned alle bakkene for å rekke bussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. september 2006 #2493 Del Skrevet 5. september 2006 Svart, smal dressbukse, svart singlet og grønn ullcardigan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 6. september 2006 #2494 Del Skrevet 6. september 2006 Mørk blå, tynn, høyhalset genser, mørk brunt foldeskjørt i råsilke med noen trykte detaljer på den ene siden, mørk blå strømpebukse, svarte sko med broderier, mørk blå, dobbeltspent jakke, mørk brunt, tynt strikkesjal i halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #2495 Del Skrevet 6. september 2006 Hvit genserkjole. Jeans. Hvitt belte. Hvite sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #2496 Del Skrevet 6. september 2006 Mørkeblå bootcut jeans og en lys lilla lammeullsgenser, men snart skal jeg til fysioterapeut, så da blir det joggebukse og utvaska t-shirt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2006 #2497 Del Skrevet 6. september 2006 Grå, høyhalset genserkjole, tykk, brun strømpebukse, brunt belte med stor spenne, og cognacfargede høye støvletter med høy hæl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 6. september 2006 #2498 Del Skrevet 6. september 2006 Svart kortermet kjole med hvitt mønster på, hvite tights til like nedenfor kneet med blondekant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MONSTERneeta Skrevet 6. september 2006 #2499 Del Skrevet 6. september 2006 Brun og svartstripete cardigan Hvit singlet Mørke jeans Svarte støvletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 6. september 2006 #2500 Del Skrevet 6. september 2006 grønn armybukse svart tanktop svart grovstrikket bomullsjakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå