Gå til innhold

Hva har du på deg i dag?

Gjest Nanny

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Mørkeblått smalt jeansskjørt med splitt, lengde rett nedenfor kneet. Til dette mørk brun v-genser i tynn strikk, og mørkebrune sandaler med kilehæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg tuslet rundt i bikini og en lang lavendelblå kjole med empireliv. På beina har jeg hatt noen blå Havaianas :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig bare en bokser og et godt ullteppe, men skal snart på jobb og da blir det sort bukse med oransj tskjorte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har på meg: dongri foldeskjørt som jeg har pyntet med hodeskalle forma nagler, svart jobb tskjorte (med turistinfo i på i rødt), svarte leggings, leopard mønstra ballerinas, star trek øreringer og to 80 talls armringer av plast.

:pirat::pirat::pirat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørk blå jeans fra Vero Moda, pistasjgrønn singlet med blondekanter, hvit tunika, pistasjgrønn cardigan og brune støvletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

topp fra Benetton i rosa med gul tykk blondekant, og ett hvitt kort skjørt jeg kjøpte på marked i Hua Hin, Thailand. Samt smykker, -og briller i dag faktisk.

Barbeint inne :)

Endret av M.P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

En litt "kunstnerisk" og fargerik topp, utringet og med lange ermer (lilla,rosa,orange,sort) + et sort, litt vidt, skjørt med tynne silke-border i forskjellig tykkelse og nyanse. Barbent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest synseren

Hvit silketopp med stropper og svart langt skjørt. På føttene har jeg brune ballerina sko. Behagelige klær å gå i. Spesielt synes jeg at silke er behagelig mot huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta

Mellomblå jeans (Tiger of Sweden), blekgul singlet (H&M) og brune sokker (H&M). Da jeg var ute i stad hadde jeg på meg forhåndsslitte røde chucks (Converse) og store gule solbriller (H&M) i tillegg.

Endret av Sweet Jane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HADDE på hvite ballerina sko, dongeribukse fra Vero Moda som jeg hadde bretta opp til capribukse, og en grå T-skjorte med rosa trykk fra H&M.

Nå derimot har jeg på svarte sko, koksgrått skjørt og lysblå skjorte, også kjent som Scandic WorkWear :P

Også har jeg på et sølvsmykke med en steingreie i, og 2 sølvringer, + sølvøredobber :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halvlangt jeansskjørt (D&G),

hvit t-trøye med gulltrykk (Zone Brera),

gullsandaler med litt hæl

(Elsker dette været, det er så godt å slippe å måtte pakke seg inn i kilovis med plagg) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...