Gjest Gjesta Skrevet 16. juli 2006 #2341 Del Skrevet 16. juli 2006 Mørkeblått smalt jeansskjørt med splitt, lengde rett nedenfor kneet. Til dette mørk brun v-genser i tynn strikk, og mørkebrune sandaler med kilehæl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 16. juli 2006 #2342 Del Skrevet 16. juli 2006 I dag har jeg tuslet rundt i bikini og en lang lavendelblå kjole med empireliv. På beina har jeg hatt noen blå Havaianas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transe 36 Skrevet 17. juli 2006 #2343 Del Skrevet 17. juli 2006 I en soet gul thaikjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aster Skrevet 17. juli 2006 #2344 Del Skrevet 17. juli 2006 Sitter i nattskjorta enda , har ferie og det regner ute... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krista83 Skrevet 17. juli 2006 #2345 Del Skrevet 17. juli 2006 Foreløpig bare en bokser og et godt ullteppe, men skal snart på jobb og da blir det sort bukse med oransj tskjorte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 17. juli 2006 #2346 Del Skrevet 17. juli 2006 jeans, brun gammel tskjorte, grå sokker og tøfler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallirhoe Skrevet 17. juli 2006 #2347 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg har på meg: dongri foldeskjørt som jeg har pyntet med hodeskalle forma nagler, svart jobb tskjorte (med turistinfo i på i rødt), svarte leggings, leopard mønstra ballerinas, star trek øreringer og to 80 talls armringer av plast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 17. juli 2006 #2348 Del Skrevet 17. juli 2006 Mørk blå jeans fra Vero Moda, pistasjgrønn singlet med blondekanter, hvit tunika, pistasjgrønn cardigan og brune støvletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 17. juli 2006 #2349 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) topp fra Benetton i rosa med gul tykk blondekant, og ett hvitt kort skjørt jeg kjøpte på marked i Hua Hin, Thailand. Samt smykker, -og briller i dag faktisk. Barbeint inne Endret 17. juli 2006 av M.P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladyen Skrevet 5. august 2006 #2350 Del Skrevet 5. august 2006 En litt "kunstnerisk" og fargerik topp, utringet og med lange ermer (lilla,rosa,orange,sort) + et sort, litt vidt, skjørt med tynne silke-border i forskjellig tykkelse og nyanse. Barbent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 5. august 2006 #2351 Del Skrevet 5. august 2006 Hvit knytebikini, knelangt hvitt skjørt med store rosa blomster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 5. august 2006 #2352 Del Skrevet 5. august 2006 Mørk jeans fra BikBok, hvit lang singlett, gullbelte løst over singletten, flate gullfaget sandaler, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 5. august 2006 #2353 Del Skrevet 5. august 2006 Beige shorts og blågrå t-skjorte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 5. august 2006 #2354 Del Skrevet 5. august 2006 Svart capribukse og hvit, kortermet bluse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 5. august 2006 #2355 Del Skrevet 5. august 2006 Hvit silketopp med stropper og svart langt skjørt. På føttene har jeg brune ballerina sko. Behagelige klær å gå i. Spesielt synes jeg at silke er behagelig mot huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #2356 Del Skrevet 5. august 2006 en mørk levi's bukse, oppbrettet, hvite sko med lav hæl fra bianco (elsker bianco) og en hvit singlet fra vero moda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. august 2006 #2357 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Mellomblå jeans (Tiger of Sweden), blekgul singlet (H&M) og brune sokker (H&M). Da jeg var ute i stad hadde jeg på meg forhåndsslitte røde chucks (Converse) og store gule solbriller (H&M) i tillegg. Endret 5. august 2006 av Sweet Jane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 5. august 2006 #2358 Del Skrevet 5. august 2006 Beige capribukse og hvit singlet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 5. august 2006 #2359 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg HADDE på hvite ballerina sko, dongeribukse fra Vero Moda som jeg hadde bretta opp til capribukse, og en grå T-skjorte med rosa trykk fra H&M. Nå derimot har jeg på svarte sko, koksgrått skjørt og lysblå skjorte, også kjent som Scandic WorkWear Også har jeg på et sølvsmykke med en steingreie i, og 2 sølvringer, + sølvøredobber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #2360 Del Skrevet 5. august 2006 halvlangt jeansskjørt (D&G), hvit t-trøye med gulltrykk (Zone Brera), gullsandaler med litt hæl (Elsker dette været, det er så godt å slippe å måtte pakke seg inn i kilovis med plagg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå