Gjest Sandbekken Skrevet 13. februar 2009 #3981 Del Skrevet 13. februar 2009 Er litt fornøyd med stilen i dag, så jeg drister meg til å skrive her: -Sort, glatt strømpebukse -Orange og grønn kjole i empire snitt med 60-tallsblomster (lårkort) -Langermet sort genser under kjolen -Stort treperlesmykke -60-talls gulløredobber (hengeøredobber) -høyhælte støveletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_milla_* Skrevet 13. februar 2009 #3982 Del Skrevet 13. februar 2009 nå er jeg hjemme men når jeg var ute en tur tidligere hadde jeg på meg lyse jeans,ugg (off..jeg vet.. leiiiii dem..) hvit singlet og en lysegul genser/jakke over.. og svart jakke,skjerf og vanter:) kjedelig:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haris Pilton Skrevet 13. februar 2009 #3983 Del Skrevet 13. februar 2009 Grå dongeribukse Rød Enjoi-tskjorte Grå Frank Dandy-hettegenser Et ullskjerf uten at jeg vet helt hvorfor, og ingen sokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 13. februar 2009 #3984 Del Skrevet 13. februar 2009 Sort ettersittende høyhalset genser Blå ettersittende treningsbukse En sort og en grå sokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ynskje Skrevet 13. februar 2009 #3985 Del Skrevet 13. februar 2009 Her er det lys dongeribukse, svart trøye (superundertøy), svart hettejakke og røde sokker (i dag er sokkene faktisk like!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 13. februar 2009 #3986 Del Skrevet 13. februar 2009 Hjemmestrikkede blå tøffelsokker, grå joggebukse og grå hettegenser som er alt for stor siden den egentlig tilhører min kjære. Føler meg ikke så veldig pen akkuratt, men har kun vært på butikken for å kjøpe mat så da er det ikke så farlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
crystal Skrevet 13. februar 2009 #3987 Del Skrevet 13. februar 2009 Var ganske morsomt å høre sist gang den debatten gikk her inne så vi prøver på nytt For min del er det sort bukse, lys blå høyhalset genser, sorte sokker, hvitt undertøy, brune støvletter. Fjong og fin. Jeg har på meg jeans, brune skinnstøvletter, en hvit bluse, brun cardigan, smykke med store treperler, og ULLSOKKER for å ikke fryse i hjel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 13. februar 2009 #3988 Del Skrevet 13. februar 2009 Grålilla bomullssinglet, med naturhvit ullsinglet under. Tynn, svart ullcardigan over. Mørk blå olabukse. Hvitt ullsjal i halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 16. februar 2009 #3989 Del Skrevet 16. februar 2009 Lyst jeansskjørt og hvit topp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 16. februar 2009 #3990 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Svart lårkort kjole grå strømpebukse offwhite kardigan (eller hvordan det skrives) sølvsmykke i halsen og sølvarmbånn Endret 16. februar 2009 av Sandbekken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. februar 2009 #3991 Del Skrevet 17. februar 2009 Fin og tettsittende jeans med en blå topp som går halvveis over rompa plus et par tøffe støveletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 17. februar 2009 #3992 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Mørk blå bomullsgenser. Mørkegrått skjørt til rett over kneet, med legg foran. Svart-, mørkeblått- og hvitstripete strikkbelte i livet. Svart ullstrømpebukse. Gulldingleøredobber. Endret 17. februar 2009 av Vera Vinge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 17. februar 2009 #3993 Del Skrevet 17. februar 2009 En rød genserkjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 19. februar 2009 #3994 Del Skrevet 19. februar 2009 Baggy jeans, t-skjorte, vest, joggesko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 19. februar 2009 #3995 Del Skrevet 19. februar 2009 Off-white silkebluse med off-white cardigan, begge lett innsvinget i livet, grå jeans, sorte høye støvletter og digert smykke i halsen med masse detaljer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HellCat Skrevet 19. februar 2009 #3996 Del Skrevet 19. februar 2009 Mørekeblå jeans oppbrettet til litt opp på leggen. Klar grønn singlet og svart/hvit flanellskjorte-aktig tunika, som er innsvinget i livet. Svart perlekjede. I dag er det bare komfort som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 19. februar 2009 #3997 Del Skrevet 19. februar 2009 Svarte converse Grå, smale jeans fra H&M Sjokkrosa v-hals-genser fra Vero Moda Svart standard hettegenserjakke fra Vero Moda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Skrevet 19. februar 2009 #3998 Del Skrevet 19. februar 2009 I dag har jeg tykk strømpebukse, røde "tjokkelubbe",knall blå genserkjole og når jeg skal ut skjuler jeg de fine røde sokkene med høye støvletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 19. februar 2009 #3999 Del Skrevet 19. februar 2009 sorte tights sort langermet genser sort og hvit "dyreflekkete" kort kjole sorte støvletter gulløredobber og smykke ja.. jeg er kansje litt sort i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 19. februar 2009 #4000 Del Skrevet 19. februar 2009 Sølvgrå knelang kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå