Netten Skrevet 4. oktober 2006 #2621 Del Skrevet 4. oktober 2006 Daffe-hjemme-dag i dag, så har på meg svart fleecebukse, eplegrønn, tettsittende genser, stripete sokker og grønne Crocs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 5. oktober 2006 #2622 Del Skrevet 5. oktober 2006 svart baggy buske som jeg drar opp til knærne, grønn dolly dimples t-skjorte, rosa sokker og klassiske hvite og svarte adidas sko. Ja, jeg er en dass i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FashionySara Skrevet 5. oktober 2006 #2623 Del Skrevet 5. oktober 2006 Idag blir det Svart dressbukse(retteben)+dressjakke, rosa skjorte og rosa pumps..skal på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 5. oktober 2006 #2624 Del Skrevet 5. oktober 2006 Grå, tovet, knelang kjole. Svart genser, svart tykk strømpebukse og svart strikke-"caps". Sjokkrosa pumps med lav hæl, rosa armbånd, rosa ørepynt og rosa veske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnnA26 Skrevet 5. oktober 2006 #2625 Del Skrevet 5. oktober 2006 Brunt skjørt, brun jakke, sort genser, brune stay-ups og brune knehøye støvletter. ← Du har på deg stay-ups ganske ofte du. Er med i "stay-ups-klubben" selv jeg. Supersexy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #2626 Del Skrevet 5. oktober 2006 Grå tanktop, grå jeans og sort, lang ullcardigan med dyp v-utrigning. Sorte støvletter med høy hel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 5. oktober 2006 #2627 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeans, sort topp, grå cardigan og sorte sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 5. oktober 2006 #2628 Del Skrevet 5. oktober 2006 Lyst langt jeansskjørt og svart topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 5. oktober 2006 #2629 Del Skrevet 5. oktober 2006 Skal vi se.... Jeg har: Mellomblå Miss Sixty Eden (favoritt-drainpipes) Enkel hvit langermet topp med rund hals fra Cubus Grå "bolero"-jakke med duffel-knapp fra Bik Bok Og så hadde jeg svarte ankelstøvletter med broderi til, nå halvveis ihjeltygde flipflops (Thank you, Dyret! ) Snart blir det (1) netto eller (2) rød silkepyjamas hvis det er frysetemperaturer på soverommet. La oss håpe kjæresten har varmet opp senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 5. oktober 2006 #2630 Del Skrevet 5. oktober 2006 Mørkeblå drainpipes og lys beige hettejakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krista83 Skrevet 6. oktober 2006 #2631 Del Skrevet 6. oktober 2006 Foreløpig ligger jge fremdeles under dyna, men skal på jobb så da blir det "uniform" med sort bukse og jobb tskjorte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 6. oktober 2006 #2632 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeans, brun topp, stripete strikkekjole og sorte pumps... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 6. oktober 2006 #2633 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeans, sort singlet, rosabeige cardigan, blått/brunt/offwhite skjerf og turkise ullsokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 6. oktober 2006 #2634 Del Skrevet 6. oktober 2006 Svarte drainpipes, hvit babyphat-topp, mørkeblå cardigan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2006 #2635 Del Skrevet 6. oktober 2006 Nå har jeg svart kosebukse og en tynn, grå genser. Skal ut senere idag, så skal snart skifte til svarte jeans med en svart overdel til. Eller kanskje lilla overdel. Har ikke bestemt meg helt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 6. oktober 2006 #2636 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeans og en svart høyhalset genser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 6. oktober 2006 #2637 Del Skrevet 6. oktober 2006 No har eg prikkete fargerik strømpebukse, utvaska svart denimskjørt og brun munkejakke med kvite prikkar. Alt frå HM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 7. oktober 2006 #2638 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kort rød kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #2639 Del Skrevet 7. oktober 2006 kokkeklær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FashionySara Skrevet 7. oktober 2006 #2640 Del Skrevet 7. oktober 2006 Svar kort shorts..svart strmpebukse med litt mønster...svart "pologenser" i fint stopp og litt lengde..med knappen i halsen og armene..midjebelte...og kommer til åvelge svarte støvletter...store øredobber og rød lebestift Skal på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå