Gå til innhold

Hva har du på deg i dag?

Gjest Nanny

Anbefalte innlegg

Lyseblå jeans, mintgrønn t-skjorte med no mønster foran, mintgrønn BH, grå og rosa truse som det står "love" på(cute, hehe...) og pokemon sokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Fine klær! Hvor kjøpte du de?

Selv har jeg en grå vid dressbukse og sort tight langermet bomullstopp som er litt lengre enn vanlig.

Ditto! Likte spesielt den genseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå; en ledig russe-joggebukse fra da jeg var russ og en orange topp med trykk fra ONLY. Petrol-farget blonde BH og string fra H&M. Ullvang-sokker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Mørk jeans fra Vila, mørk lilla ribbesinglett fra H&M, belte fra Pices i en mint grønn farge, hvit sokker, hvitt undertøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

beige sokker, svarte nesten drainpipes, grønn topp m/sommerfugl mønster bak på toppen, og en turkis høyhalset genser.

Undertøyet husker jeg ikke, men matcher værtfall ikke, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skørt (som alltid..) og i dag er det et svart et, en lilla stripete genser og sort strømpebukse med sorte sko. Ltt kjedelig i dag kanskje, men bra med en aveksling fra alle fargene jeg ellers går med synes nå jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brun shorts (rett over knærne); overknees, hvit overdel med rødt belte i livet, røde støvletter..også hadde jeg brun veske..jakke hadde jeg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Mørkeblå, litt smal olabukse, naturhvit t-skjorte-bluse med snøring under bysten, litt lang mørk turkis strikkejakke. Svarte, litt åpne sko med broderier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...