Gå til innhold

Gode,gamle nordmenn!!!!


Thea

Anbefalte innlegg

Så nettopp et innslag om Nordmenn som på død og liv skal komme seg til Strømstad og rave rundt i gatene drita fulle og helst finne på så mye fanteri som mulig.For å bli lagt merke til selvfølgelig.

Svenskene sier så lite som mulig og rømmer byen de dagene,mens gode gamle Norge sender nedover hauger av kamera-team som gir oss ivrige Nordmenn status rapport hver time.

Har ikke annet å si jeg enn...........GODE GAMLE NORGE icon_biggrin.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utdrag fra dagens VG: Han (politisjefen) disponerer 10 celler med plass til tre i hver, og han hadde bare nordmenn bak lås og slå torsdag ettermiddag. De pågrepne er 15 menn og to kvinner. Den yngste er en 19 år gammel jente.

Jupp jeg er kjeeeeeempe stolt icon_frown.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes at de får holde på som de vil!

Blåser ganske enkelt i om de vil havne på glattcella eller ikke.

Jeg er STOLT av å være norsk og STOLT av å bo i Norge. De få som driter seg ut representerer ikke hele norgesbefolkning!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...så også dette innslaget på Nyhetene. Jeg måtte bare le. Det var egentlig ganske komisk, men ikke noe for meg. Jeg skjønner bare ikke hvorfor dete r så voldsomt stats o reise til Strømstad akkurat på Skjærtorsdag, og være srita full og rave rundt i byen akkurat den dagen. Men...noen nordmenn er og forblir seg selv:D12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...