Gjest Gjest nå Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Jeg trener flere ganger i uka og dette begynner å plage meg endel. Skifter til rent undertøy før trening men allikevel- når jeg blir varm merker jeg selv at det lukter ubehaglig mye kjønn av meg. Tilogmed datteren min har kommentert det. Hun sto inntil meg (når meg i "rette" høyde)-. ser opp på meg å sier; mamma- det lukter ikke noe godt. Prater med ganske mange når jeg trener- og begynner å bli redd for at andre også merker det. Lukter ikke noe når jeg ikke trener. Er ikke sekuelt aktiv for tiden- så det er ikke lukten av "gårdagens sex". Vasker daglig Asan underlivssåpe. Har ikke andre plager (UI, sopp o.li). Noen som har gode råd å bidra med?
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Bruker du treningsklær av syntetiske stoffer?
Solskinnsbolla Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Bruker du treningsklær av syntetiske stoffer? ← det er et godt poeng. og bomullstruse for å slippe inn litt luft... mangel på utlufting kombinert med svetting, skaper jo en sur odør, for å si det slik... men ellers så har jeg ikke noe lurt å komme med foruten å spraye litt godlukt på klærne der nede, om du ikke finner andre løsninger
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Jeg bruker truseinnlegg når jeg trener, (ellers også, forresten) men når jeg trener utsondres mere væske fra skjeden så jeg trenger mere beskyttelse da. Og aldri syntetisk undertøy, det setter seg lukt der som jeg ikke får vekk. (bomull vasker jeg på høyere temperatur...)
Fruktig Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Spør du meg, så tror ikke jeg underlivssåpe er noe bra. Jeg har alltid klart meg med bare vann, og er ikke plaga med lukt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå