Celiclya Skrevet 17. mars 2007 #1 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg klipte av godt og vel over 10 cm av håret mitt i november, og klipte det igjen for ikke så lenge siden. Men nå er jeg lei det korte (eller, det lengste går jo ennå nedenfor skuldrene så er vel ikke kort hår akkurat....) Men uansett, jeg vil spare til langt hår igjen da jeg trives best med det og det er mest "meg". Men hvor fort vokser håret egentlig? Og er det noe man kan gjøre for at det skal vokse raskere? B-vitaminer - hjelper det egentlig? Og siden jeg vil spare til langt hår igjen vil det ta evigheter å spare om jeg fortsatt skal til frisør for å stusse for å hindre splitte og slitte tupper (håret mitt er endel oppklipt nå) er det noen produkter dere kan anbefale for å forhindre splitte og slitte tupper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 17. mars 2007 #2 Del Skrevet 17. mars 2007 Håret vokser mellom 1 og 2 cm pr. måned, for det meste. Litt raskere om sommeren enn om vinteren, og selvsagt er det individuelle forskjeller, også. Så lenge kostholdet ditt er normalt bra, er det liten vits i ekstra tilskudd av annet enn Vitamin T(ålmodighet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 18. mars 2007 #3 Del Skrevet 18. mars 2007 B vitamin hjelper. Jeg er ikke så flink til å spise variert, så jeg tar en multivitaminpille hver dag og Omega3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LizT Skrevet 20. mars 2007 #4 Del Skrevet 20. mars 2007 Håret voksen mellom 12 og 18cm i året. Ta tilskudd av B vitamin (helst multivitaminer) Koster rundt 50,- på apoteket. Det fungerer fint om du ikke tar for mye av det. Og til alle dere som tror ØL fungerer, så stemmer ikke det:) Det er vitamin B i øl før de tapper det fra fat, men etter det er de ikke mye igjen gitt. Prøv å klipp håret i en fasong som gjør det enklere å spare=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå