Gå til innhold

Den mest geniale gjenstanden du har

Fremhevede innlegg

Gjest Vampyra
Skrevet
Helt klart datamaskinen. Hvis utgiftene til anskaffelse deles på antall timer gjenstanden har vært i bruk, tror jeg datamaskinen vinner overlegent.

Her også! Eller i god konkurranse med senga og soffaen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dødt løp mellom to gjenstander her. Senga og TVen. Sengen kan brukes til ganske mye rart, den. Fungerer f.eks. utmerket som sexstativ.

TVen hjelper meg med å gi faen i alle de andre tingene.

Pluss at de funker brilliant sammen!

Skrevet

Bilen min. Og kompostkvernen. :)

Skrevet

Isstav-posene! Om sommeren når jeg tapper vann på halvvlitersflasker når jeg går ut av huset er det alltid så irriterende at man ikke kan stappe isbiter nedi flaska. Så fant jeg disse posene til å lage isstaver! Tynne avlange staver til å putte rett nedi flasker :)

Skrevet
Isstav-posene! Om sommeren når jeg tapper vann på halvvlitersflasker når jeg går ut av huset er det alltid så irriterende at man ikke kan stappe isbiter nedi flaska. Så fant jeg disse posene til å lage isstaver! Tynne avlange staver til å putte rett nedi flasker  :)

Sånne vil jeg også ha!

Min mest geniale gjenstand er bilen - tar meg hvor jeg vil når jeg vil!

Skrevet
Isstav-posene! Om sommeren når jeg tapper vann på halvvlitersflasker når jeg går ut av huset er det alltid så irriterende at man ikke kan stappe isbiter nedi flaska. Så fant jeg disse posene til å lage isstaver! Tynne avlange staver til å putte rett nedi flasker  :)

Det er veldig greit å putte flaskene i frysen på forhånd også, så tines vannet litt etter litt mens man er på tur. Alltid kaldt og deilig vann!

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Tror jeg må si radioen. Her står radioen på veldig mye. Fin måte å orientere seg på, uten at jeg trenger å løfte en finger. Liker gjenstander som gjør at jeg kan gjøre flere ting samtidig. Når tvn står på, er det lett å bli fanget. Men radioen gjør jobben sin uten å kreve for mye.

Skrevet

Hvis jeg har valget mellom bilen min og pcen min, så må det bli bilen.-

Ellers er jeg enig i at radioen er en glimrende gjenstand.

Skrevet

Litt vanskelig å velge egentlig. Det må enten bli venstrehåndtsaksa mi, venstrehåndtboksåpneren eller min sonefrie dvd-spiller.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Tørketrommelen som vi kjøpte for en tid siden. Vet ikke hvordan vi klarte oss før det!

Med to barn!

Gjest Tweek
Skrevet
Litt vanskelig å velge egentlig. Det må enten bli venstrehåndtsaksa mi, venstrehåndtboksåpneren eller min sonefrie dvd-spiller.

Mvh Yvonne :heiajente:

Jeg har å venstrehendt saks :ler:

Hadde den da jeg gikk på barneskolen, og alle de var frustrert for det var bare meg som fikk til å bruke den :sjarmor:

Men dumme var det jo, åssen tror du jeg klarte å bruke vanlig saks da? Samma for meg som det er for dem med min saks.

Skrevet

Hvor finner man slike poser da? For slike vil jeg ha også nemlig.

Hjemme hos oss står vaskemaskinen, støvsugeren og tørketrommelen høyt i kurs. Av mer enklere ting er vannkokeren toppers.

Skrevet
Hvor finner man slike poser da? For slike vil jeg ha også nemlig.

Hjemme hos oss står vaskemaskinen, støvsugeren og tørketrommelen høyt i kurs. Av mer enklere ting er vannkokeren toppers.

Vi pleier å tappe en halv desiliter vann i flaskene, hive de i fryseren og så ta de rett derfra og fylle vann i.

Voila- flaske med ferdig isbit.

Jeg står for øvrig mellom støvsugeren og vaskemaskina

Er også veldig glad i den kule men praktiske voksduken på kjøkkenbordet, og bakebollen/isskjea/boksåpneren fra tupperware.

Men når jeg tenker meg om er nok det aller mest praktiske jeg har skaffet meg den polske vaskedama som kommer annenhver onsdag.

Gjest Mirina
Skrevet

Det må bli oppvaskmaskinen, oppvask er rett og slett tragisk.

Skrevet

Mobiltelefonen og bilen. Nesten helt umulig uten. Men ellers er det jo så mangen fin ting man har.

Skrevet

Til Prinsessa

IKEA har (hadde i alle fall) former som lagde tynne ispinner. Fine i flasker, men også dekorative i drinker, kan røres med osv. Dette er myke silikonaktige former hvor det er lett å klemme ut ispinnen.

Skrevet

En ny verden åpnet seg for meg (bokstavelig talt) den dagen jeg skaffet meg elektrisk boksåpner! Også eggkokeren blir benyttet ofte, eggene blir alltid perfekte. På verktøyfronten har vi en sånn liten elektrisk Bosch skrutrekker som er helt genial.

Ellers så har vi plukket ut en GPS vi skal kjøpe sånn at vi kan bruke bilen på ferie i år og jeg slipper å lese kart (selv om jeg er flink til det, men jeg blir lett bilsyk).

Gjest Deception
Skrevet

Oppvaskmaskinen står temmelig høyt i kurs her, i hvertfall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...