Gå til innhold

Den mest geniale gjenstanden du har

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye rart man skal tenke på på en lørdagsformiddag. :ler:

... De blå IKEA-posene. Jeg drev og sorterte hvitvask og kulørt vask. Det slår meg at når en veier pris, funksjonalitet, kvalitet og alsidig bruksområde så klarer jeg ikke å finne noen gjenstand jeg har som er i nærheten av de blå IKEA-posene.

... noen som har noen bedre? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fiskars saksen min som jeg fikk gratis på en kort-samling!

DEN er flott asså!

Skrevet

Vaskemaskina!

(Synspunktet er farget av at jeg var dømt til håndvask i store deler av studietida. Større klær ble vasket i fellesvaskeri på den andre siden av byen.)

Skrevet
Mye rart man skal tenke på på en lørdagsformiddag.  :ler:

... De blå IKEA-posene. Jeg drev og sorterte hvitvask og kulørt vask. Det slår meg at når en veier pris, funksjonalitet, kvalitet og alsidig bruksområde så klarer jeg ikke å finne noen gjenstand jeg har som er i nærheten av de blå IKEA-posene.

... noen som har noen bedre?  :)

Sånne hadde jeg også, men i ulik farge til hvit- og kulørtvask. Er enig i at de er veldig lure, særlig om man må bære vasken til et annet bygg eller fellesvaskeri. Men nå har vi rottingkurver i stedet, litt mer estetisk når man ikke får skjult dem under en seng eller i et skap. Kurver til diverse bruk er genialt det også, så lenge ikke alle blir stående på gulvet... :)

Morsomt tema, forresten. Men hva kan være den mest geniale gjenstanden (utenom pengeinnbringende arbeidsredskaper?) vi har? Mikrofiberkluter? Gryteskrubb? Kompostbinge?

Klarer ikke bestemme meg :ler:

Skrevet

Bøtta!

Den brukes til å ha vann i (selvfølgelig...), kluter som skal til vask, ugress,planterester, malekoster, farge klær i,bære tennved i,under kompostkvernen, når jeg holde på med noe som søler og smuler osv osv....

Nå har jeg ganske mange bøtter, hver til sitt område. En for hagen, en for husvask, en for diverse osv.Men allikevel leter jeg alltid ettr en bøtte når jeg trenger den??? :forvirret:

Skrevet

Spaghettiklypa som kan også brukes til salat eller ganske enkelt til å snu mat på stekepannen. Vedposene i rødt, hvit, og blått til å sortere klesvasken i. Hmm tror det var det jeg kan komme på nå i farta.

Gjest Tweek
Skrevet

Det mest genialt i min lille studentleilighet er oppvaskmaskin! Den er liten men så søt ;)

Oppvaskmaskinen er halvparten av en vanlig og oppå den har vi komfyren , DET er genialt det ;)

Skrevet

dama mi:)

hu rydder og lager mat

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Det må vel være både oppvaskmaskin og vaskemaskin, men jeg er enig i at de blå IKEAposene kan brukes til mye. Jeg bruker dem til å bære inn ved i.

Skrevet
dama mi:)

hu rydder og lager mat

Ser du på henne som en gjenstand? :ler:

Skrevet

Det må være gubben det. Fytti, han kan brukes til så sinnsykt mye!

Skrevet

Uten tvil oppvaskmaskinen! Jeg hater å vaske opp og er like forelsket i oppvaskmaskinen min i dag som jeg var da jeg fikk ham for seks år siden! :hjerter:

Skrevet

Beste gjennstanden som finnes er rørtang(og vinkelsliper) Da får du orden på alt som ikke vil som du vil :ler:

Skrevet

Vinkjøler. Kanskje ikke i daglig bruk, men utrolig praktisk allikevel! :ler:

Gjest Frysepulver
Skrevet

En duppeditt som kan skylves på til å åpne flasker, korker m.m. For en som kan våkne med en klo-liknende hånd er det et unikt verktøy :)

Skrevet

Helt klart datamaskinen. Hvis utgiftene til anskaffelse deles på antall timer gjenstanden har vært i bruk, tror jeg datamaskinen vinner overlegent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...