Gjest Frysepulver Skrevet 18. mars 2007 #21 Skrevet 18. mars 2007 Jeg kikket litt rundt på linker osv der inne og en dame har lagt ut hele psykolograpporten som omhandler henne selv, hvor hun blir siagnostisert med både det ene og andre. Dette fnyser hun bare av... Mulig det ligger til sykdommen altså, men kjære vene... Hele siden er jo helt pervers og jeg er alvorlig skremt
Donpedro Skrevet 18. mars 2007 #22 Skrevet 18. mars 2007 For et rotete forum. Og FOR en gjeng med skumle folk!
Gjest Frysepulver Skrevet 18. mars 2007 #23 Skrevet 18. mars 2007 Er slitsom å lese ja... Har finlest rapporten hun ene la ut og mailet til en tante som jobber i BV - så hun også kan sitte med vidåpne øyne i morgen
Gjest TBee Skrevet 19. mars 2007 #24 Skrevet 19. mars 2007 (endret) Fanatikere er vel rett beskrivelse av folka som er på r-b-v forumet. Ei av mødrene der er intervjuet av magasinet "Foreldre og barn" (siste nr) ang. barnevern og uthenging av sine barn på nettet. Hun har dekknavn i bladet men på r-b-v forumet står hun fram med fullt navn..... Hvis de folka i det forumet har følt seg så urettferdig behandlet i systemet, hvorfor går de da ikke til sak eller bruker mediene til å tale deres sak åpentlyst, med navn og hele saksmappa si? Noe å skjule? Jeg har ikke respekt for sånne folk. Stakkars de som er uthengt med navn der. TBee Endret 19. mars 2007 av TBee
Tule Skrevet 19. mars 2007 #25 Skrevet 19. mars 2007 hei jeg har lakt ut en tråd om denne men legger ut linkene her sa kan dere lese http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/pa_lt.v...SEKS_ID=1386481 http://www.adsum.no/Hva%20fikk%20barnevern...%20Svanhild.htm barnevernet kan faktisk utale noen uten at det er i konflikt med taushetsplikten, og denne boken tar ogsa op vordan en kan bedre tiliten og fa et mer åpent barnevern barnevernet kan ogsa korigere konkret feilinformasjon som er git i media uten at det er i konflikt med taushetsplikten dete har di og blit flinkere til men det gjenstar litt før man er der man skal vere men det at di kommentere ting og korigerer ting tror jeg vil bedre synet på dem og forstaelsen for dem om lit tid skal skrive flere svar i morgen men er lit trøt nå hilsen
gompen Skrevet 19. mars 2007 #26 Skrevet 19. mars 2007 De som frykter barnevernet så ekstremt som disse menneskene høres ut som de gjør, har gjerne noe å skjule. Det er veldig sjelden barn blir fjernet fra foreldrene av bv, da skal alle andre alternativer være prøvd først. La meg gi et eksempel som jeg vet har skjedd: Den andre forelder til et barn påstår at bv stikker kjepper i hjulene for samvær. Fakta er at samvær med tilsyn som h*n er tilbudt blir avvist av h*n selv. H*n vil kun ha samvær uten tilsyn for at de ikke skal oppdage manglende omsorgsevne. Denne personen framstiller saken som at bv er "den store stygge ulven" som nekter samvær. Slike saker har alltid flere sider, og foreldre som er sinte på bv har gjerne "skyld" selv for at de har mistet omsorgen/ikke får samvær.
Kaffekoppen Skrevet 19. mars 2007 #27 Skrevet 19. mars 2007 :hår: Hjelpe meg for en samling rare folk. :hår:
Fremhevede innlegg