Gå til innhold

Morgenboka

tuji

Anbefalte innlegg

Jeg går og venter på ebaypakke, jeg (forknappet jeanskjole), det hadde vært så fint om den kom før jeg skal på småbyferie til Helen Parr i helga. Men slike jordiske ting er ikke noe mot ting som gjelder helsa, da. :sjenert:

Jeg kan jo bare ringe legekontoret, da. Da får jeg nok svarene. Men legen sa at hun skulle sende brev, så jeg venter litt til, jeg.

Jeg venter også på pakke, faktisk flere! Egentlig venter jeg på så mange pakker at jeg har mistet kontroll... Det er bare småtteri, ikke dyre ting: Noe strikkegreier, tøymerkelapper til å feste på tingene jeg lager, og en strikkebok. Det går i strikking her, altså. Som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser dere har hatt det hyggelig i går! Jeg var på jobb, jeg, men takk for invitasjonen inn i det gode selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser dere har hatt det hyggelig i går! Jeg var på jobb, jeg, men takk for invitasjonen inn i det gode selskap.

Det var forsåvidt jeg også! :fnise: Men siden min jobb for tiden foregår på en dataskjerm, i alle fall om kvelden, var multitasking mulig! Håper du ikke slet deg ut i går kveld, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du låta?

Ja, tusen takk! Den heter O store Gud på norsk, og Jerle og jeg har et spesielt morsomt forhold til den, så jeg måtte le litt høyt for meg selv her jeg satt :fnise:. Kul versjon, forresten, så den kommer jeg til å bruke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, Tuji. :vinke: Hvordan står det til i min barndoms dal?

Bor jeg i din barndoms dal? I så fall står det fint til der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var forsåvidt jeg også! :fnise: Men siden min jobb for tiden foregår på en dataskjerm, i alle fall om kvelden, var multitasking mulig! Håper du ikke slet deg ut i går kveld, da.

Jeg slet meg ikke ut i det hele tatt. Det ble en noget merkelig kveld for de involverte, for både jeg og min kollega var såpass sure at det bikket helt over, så vi ble fnisete og usaklige og ikke så lett å ha med å gjøre. Da jeg kom hjem, disket mannen opp med middag til meg :). Hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tusen takk! Den heter O store Gud på norsk, og Jerle og jeg har et spesielt morsomt forhold til den, så jeg måtte le litt høyt for meg selv her jeg satt :fnise:. Kul versjon, forresten, så den kommer jeg til å bruke!

DET er det den heter ja!! TAKK! Holdt på å bli gal her, av å ikke komme på navnet på norsk.

Ja versjonen er kjempekul. Og jo mer jeg hører den, jo bedre blir den.. :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DET er det den heter ja!! TAKK! Holdt på å bli gal her, av å ikke komme på navnet på norsk.

Ja versjonen er kjempekul. Og jo mer jeg hører den, jo bedre blir den.. :danser:

Har også lyst på kul sang..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den satt jeg og hadde en lang tankerekke på i kirken på lørdag. Da tenkte jeg på alt vi gjorde på den tiden Tuji. :ler:

Annie: Jeg også vil ha.... Eller fra Tuji. Send den på mail NÅ!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den satt jeg og hadde en lang tankerekke på i kirken på lørdag. Da tenkte jeg på alt vi gjorde på den tiden Tuji. :ler:

Annie: Jeg også vil ha.... Eller fra Tuji. Send den på mail NÅ!!!!

Var det under Kyrie? :hoho: Eller under takkebønnen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det under Kyrie? :hoho: Eller under takkebønnen? ;)

:ler:

Merkelig det der. For selv om vi ikke sang denne sangen på lørdagen i kirken så hang sangen ved meg hele helgen.

Og dere skulle bare hørt Tuji og meg synge den 2-stemt. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er den i farta. Logg deg på MSN, så skal jeg si i fra når den er sendt herfra :)

Den fungerer ikke for tiden. Må fikse noe på PC'n først. Er ikke bare bare å ha MSN med Vista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...