ashera Skrevet 12. februar 2008 #1281 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg har nok aldri vært en god sunnmøring. Jeg slenger penger rundt meg helt til det plutselig er tomt. Det tar ca fem dager etter lønning. Hm. Kanskje vi skullle lage en støttegruppe med et tolvtrinnsprogram. "Jeg heter junia, og jeg slenger penger rundt meg helt til det plutselig er tomt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 12. februar 2008 #1282 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg har nok aldri vært en god sunnmøring. Jeg slenger penger rundt meg helt til det plutselig er tomt. Det tar ca fem dager etter lønning. Det er da man går løs på mannens visakort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. februar 2008 #1283 Del Skrevet 12. februar 2008 Det er da man går løs på mannens visakort... Og det vet du alt om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 15. februar 2008 #1284 Del Skrevet 15. februar 2008 God tur oppover! *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #1285 Del Skrevet 16. februar 2008 Nå er jeg vel plassert hos mine foreldre. Den første natten og halve dagen gikk med til å ligge strakt ut, kjempekvalm. Men nå har det gått over, heldigvis. Jeg er i det hele tatt ofte kvalm for tiden, særlig om kvelden. Lurer meg på om det kan ha noe med stoffskiftet, eller at jeg blir kvalm når jeg er sliten. Anyways. I dag er det skirenn som går fra fjell til fjord her, og det blir sikkert mye folkeliv. Det skjer ikke for ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 17. februar 2008 #1286 Del Skrevet 17. februar 2008 Og det vet du alt om JEG? Nå er jeg vel plassert hos mine foreldre. Den første natten og halve dagen gikk med til å ligge strakt ut, kjempekvalm. Men nå har det gått over, heldigvis. Jeg er i det hele tatt ofte kvalm for tiden, særlig om kvelden. Lurer meg på om det kan ha noe med stoffskiftet, eller at jeg blir kvalm når jeg er sliten. Anyways. I dag er det skirenn som går fra fjell til fjord her, og det blir sikkert mye folkeliv. Det skjer ikke for ofte. Spekulerer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #1287 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg spekulerte også i søvne i natt. Drømte at jeg tok en graviditetstest på gulvet i en buss, og den var positiv. Men det var altså bare i en drøm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. februar 2008 #1288 Del Skrevet 18. februar 2008 Kvalm + postitiv graviditetstest (at det var en drøm er uviktig) = Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #1289 Del Skrevet 18. februar 2008 Jaja, hvis det kan glede dere, kan vi godt late som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. februar 2008 #1290 Del Skrevet 18. februar 2008 Nå, ble det noe fres i løpet av folkefesten? Hørte det var et skittvær uten like på søndagen, i allefall i ytre strok. Jeg leker nå at jeg strikker babyteppe eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #1291 Del Skrevet 18. februar 2008 Det ble småfres, ikke noe mer. Høljregnet holdt seg heldigvis unna til rennet var unnagjort, men de som skulle på fylla på kvelden, måtte gjøre det i pissregn. Jeg for min del, satt hjemme og var glad for at jeg ikke skulle være fyllesyk dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. februar 2008 #1292 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) TUJI ER GRAVID!!!! :juhu: Endret 18. februar 2008 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. februar 2008 #1293 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Fulle sunnmøringer i øsregn har jeg vært med på før. Det er ikke vakkert. Særlig ikke dagen etter. Gravid? Endret 18. februar 2008 av junia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #1294 Del Skrevet 19. februar 2008 Se lenger opp, så skjønner du. Om en (forhåpentligvis) liten stund tar vi fatt på hjemveien. Det er stor rasfare der vi pleier å kjøre, så da tar vi den andre veien. Det tar omtrent like lang tid. Gleder meg ikke til lang biltur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 19. februar 2008 #1295 Del Skrevet 19. februar 2008 Har jo fått med meg tulolegraviditeten. Lurte bare på om den var ordentlig..... God tur, kjør pænt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #1296 Del Skrevet 20. februar 2008 Har jo fått med meg tulolegraviditeten. Lurte bare på om den var ordentlig..... Nei, det skulle tatt seg ut! Turen hjem gikk sakte, men forunderlig bra. Vi har heldigvis en datter som oppfører seg særdeles pent i bil, så lenge hun får ubegrenset tilgang på Hakkebakkeskogen på cd. Jeg tror vi har hørt den 25 ganger i løpet av denne korte ferien. Nå er jeg akkurat ferdig med noe på jobb som jeg var litt spent på, og fått overveldende respons, så jeg litt. Godt med litt bekreftelse av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. februar 2008 #1297 Del Skrevet 20. februar 2008 Litt jobbbekreftelse er alltid av det gode! I går oppdaget jeg forresten at du er i slekt med noen jeg kjenner godt. Jeg var nemlig i en middag der jeg satt sammen med søskenbarnet til mora di. Samtaletemaet dreide seg på en eller annen måte om at en annen i selskapet hadde en fordom om at det bare er sunnmøringer har oversikt over hvem som er tre- og firmenningene sine. Og det stemte forsåvidt med oss to sunnmøringene som var til stede. Og da ble blant annet du og familien din nevnt som tremmenninger til vedkommendes datter, av en eller annen grunn. Og da måtte jeg jo si at joda, jeg vet godt hvem de er..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #1298 Del Skrevet 20. februar 2008 Litt jobbbekreftelse er alltid av det gode! I går oppdaget jeg forresten at du er i slekt med noen jeg kjenner godt. Jeg var nemlig i en middag der jeg satt sammen med søskenbarnet til mora di. Samtaletemaet dreide seg på en eller annen måte om at en annen i selskapet hadde en fordom om at det bare er sunnmøringer har oversikt over hvem som er tre- og firmenningene sine. Og det stemte forsåvidt med oss to sunnmøringene som var til stede. Og da ble blant annet du og familien din nevnt som tremmenninger til vedkommendes datter, av en eller annen grunn. Og da måtte jeg jo si at joda, jeg vet godt hvem de er..... Du kan ikke si sånt uten å fortelle hvem det er... PM mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. februar 2008 #1299 Del Skrevet 20. februar 2008 Og nå har vi enda flere nifse fellesnevnere. Skal vi melde oss på til Åndenes makt, tro? Internettåndene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #1300 Del Skrevet 21. februar 2008 Ja, la oss gjøre det. Kanskje vi har vært søsken i et tidligere liv? Jeg så forresten Åndenes makt for noen uker siden, hvor de holdt på i det vide og det brede og drev ut onde ånder fra en stall slæsj tidligere prestegård. Etter tre måneder kom de tilbake for å se hvordan det gikk, og svaret var: "Næææ, det har nu ikke blidd nåkka bedre..." So much for nothing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå