Gå til innhold

Morgenboka

tuji

Anbefalte innlegg

Jeg skriver oftere, men legger det inn som kommentarer under f.eks. januar.

Jeg finner ingen nye kommentarer der jeg....

LEILIGHETEN ER SOLGT! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg finner ingen nye kommentarer der jeg....

LEILIGHETEN ER SOLGT! :danse:

Grattis! Slikt er en risikosport i disse tider.

Jeg finner også bare gammel nytt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaah. Jeg er hjemme alene, og skal være det helt til i morgen formiddag. Jeg har tenkt å se på tv helt til jeg sovner på sofaen.

Jeg har vært på fjortisfestival i helgen, og mannen har også hatt noen oppgaver der, så derfor har L. vært hos farmor og farfar. Vi var ikke ferdige før nå nettopp, så L. skal sove der en natt til. F. dro akkurat dit nå for å sove der han også, så kjører han henne i barnehagen i morgen.

Torsdag reiser vi vestover for å justere på bunaden som jeg i all min elskverdighet og raushet ga min mann til 30-årsdagen.

Jeg fikk forresten endelig en oppmerksomhet på morsdagen i dag! Det har blitt glemt de tre forrige årene. F. hadde tvunget L. til å tegne et bilde av meg (veldig søtt og fint), og kjøpt en glassengel til meg fra noen lokale glassblåsere. Veldig koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med morsdagsoppmerksomhet - jeg fikk tulipaner og kake! Når jeg hører om bunaden, ergrer jeg meg enda engang fordi min mann ikke tok imot mitt bunadtilbud til tredveårsdagen sin. Jeg som hadde sjekket ut kurs og alt. Grr.

Jeg fikk forresten ny buadskjorte til jul, den broderes nå av nabokjerringa hjemme (egentlig skulle jeg gjøre det selv, men hun hadde så lyst, og det har litt affeksjonsverdi at hun gjør det), så vi må også på bunadsturné ivår, jeg tenker det blir til påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Vestfoldbunad. Den enkle med rødt liv og sort stakk. Sort cape til. Er veldig fornøyd med den :) God og varm når det er kaldt, og man kan ta av capen når det er varmt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har avspasert i dag, ja! Sov til halv tolv...

I morgen og onsdag blir det travelt, og så drar vi. Gleder meg faktisk til bilturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :)

I går var vi på IKEA og kjøpte en Expedit til å ha på stua. Skal fylle den med diverse strikkestæsj og sånt. Hylla var så blytung at vi bestilte hjemkjøring :sjenert:. Gadd ikke en gang å låne gratis tilhenger og ta den med selv. Litt råflott å betale 500,- for å frakte en hylle til 1000,- kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har begynt med avlæring av sunnmørsfakter nå?

Du burde jo kjørt den hjem selv, og gitt mellomlegget til fasteaksjonen, det er helt klart. Samt strikket lilla pulsvarmere til alle bøssebærerne. :fnise:

Eller, på den andre side, når jeg tenker meg om, så er vi visst imot avlat, har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samt strikket lilla pulsvarmere til alle bøssebærerne. :fnise:

:ler:

Jeg har nok aldri vært en god sunnmøring. Jeg slenger penger rundt meg helt til det plutselig er tomt. Det tar ca fem dager etter lønning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...