Jerle Skrevet 8. februar 2008 #1261 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg skriver oftere, men legger det inn som kommentarer under f.eks. januar. Jeg finner ingen nye kommentarer der jeg.... LEILIGHETEN ER SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 8. februar 2008 #1262 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg finner ingen nye kommentarer der jeg.... LEILIGHETEN ER SOLGT! Grattis! Slikt er en risikosport i disse tider. Jeg finner også bare gammel nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #1263 Del Skrevet 8. februar 2008 Nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 8. februar 2008 #1264 Del Skrevet 8. februar 2008 Been there! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. februar 2008 #1265 Del Skrevet 9. februar 2008 Skjedde mer nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 9. februar 2008 #1266 Del Skrevet 9. februar 2008 Synes du ikke at det var litt rart at ingen svarte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #1267 Del Skrevet 10. februar 2008 Jo,men jeg turte ikke å si noe, i tilfelle dere syntes bloggen var så kjedelig at dere ikke gadd å svare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #1268 Del Skrevet 10. februar 2008 Aaah. Jeg er hjemme alene, og skal være det helt til i morgen formiddag. Jeg har tenkt å se på tv helt til jeg sovner på sofaen. Jeg har vært på fjortisfestival i helgen, og mannen har også hatt noen oppgaver der, så derfor har L. vært hos farmor og farfar. Vi var ikke ferdige før nå nettopp, så L. skal sove der en natt til. F. dro akkurat dit nå for å sove der han også, så kjører han henne i barnehagen i morgen. Torsdag reiser vi vestover for å justere på bunaden som jeg i all min elskverdighet og raushet ga min mann til 30-årsdagen. Jeg fikk forresten endelig en oppmerksomhet på morsdagen i dag! Det har blitt glemt de tre forrige årene. F. hadde tvunget L. til å tegne et bilde av meg (veldig søtt og fint), og kjøpt en glassengel til meg fra noen lokale glassblåsere. Veldig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. februar 2008 #1269 Del Skrevet 10. februar 2008 Har blitt lovet morsdagspresang av Prinsessa når vi kommer hjem igjen Gratulerer med morsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. februar 2008 #1270 Del Skrevet 10. februar 2008 Hyggelig med morsdagsoppmerksomhet - jeg fikk tulipaner og kake! Når jeg hører om bunaden, ergrer jeg meg enda engang fordi min mann ikke tok imot mitt bunadtilbud til tredveårsdagen sin. Jeg som hadde sjekket ut kurs og alt. Grr. Jeg fikk forresten ny buadskjorte til jul, den broderes nå av nabokjerringa hjemme (egentlig skulle jeg gjøre det selv, men hun hadde så lyst, og det har litt affeksjonsverdi at hun gjør det), så vi må også på bunadsturné ivår, jeg tenker det blir til påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. februar 2008 #1271 Del Skrevet 10. februar 2008 Ønsker meg ny bunadskjorte. Den jeg har er utslitt. og pittelitt liten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. februar 2008 #1272 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvilken bunad har du, Annie (kupper, jada, jeg vet det!) Avspasering i dag, tuji? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. februar 2008 #1273 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg har Vestfoldbunad. Den enkle med rødt liv og sort stakk. Sort cape til. Er veldig fornøyd med den God og varm når det er kaldt, og man kan ta av capen når det er varmt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. februar 2008 #1274 Del Skrevet 11. februar 2008 Det har både svigerinna og eks-svigerinna mi også. Fin og staut bunad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. februar 2008 #1275 Del Skrevet 11. februar 2008 Staut var faktisk en god beskrivelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #1276 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg har avspasert i dag, ja! Sov til halv tolv... I morgen og onsdag blir det travelt, og så drar vi. Gleder meg faktisk til bilturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. februar 2008 #1277 Del Skrevet 11. februar 2008 GOD TUR!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #1278 Del Skrevet 12. februar 2008 Takk I går var vi på IKEA og kjøpte en Expedit til å ha på stua. Skal fylle den med diverse strikkestæsj og sånt. Hylla var så blytung at vi bestilte hjemkjøring . Gadd ikke en gang å låne gratis tilhenger og ta den med selv. Litt råflott å betale 500,- for å frakte en hylle til 1000,- kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 12. februar 2008 #1279 Del Skrevet 12. februar 2008 Så du har begynt med avlæring av sunnmørsfakter nå? Du burde jo kjørt den hjem selv, og gitt mellomlegget til fasteaksjonen, det er helt klart. Samt strikket lilla pulsvarmere til alle bøssebærerne. Eller, på den andre side, når jeg tenker meg om, så er vi visst imot avlat, har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #1280 Del Skrevet 12. februar 2008 Samt strikket lilla pulsvarmere til alle bøssebærerne. Jeg har nok aldri vært en god sunnmøring. Jeg slenger penger rundt meg helt til det plutselig er tomt. Det tar ca fem dager etter lønning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå