Gå til innhold

Morgenboka

tuji

Anbefalte innlegg

Skulle ønske det ja.. Men med en 10 åring som skal på skole, og 1 1/2 times kjøring gikk det ikke. Mannen jobber natta også, så hun kunne ikke være hjemme alene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gårsdagens gullkorn fra L.:

Pappa: "Hvorfor er du så sint på mamma og pappa for tiden?"

L.: "Jeg er ikke sint. Det er bare en maske!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagens gullkorn fra L.:

Pappa: "Hvorfor er du så sint på mamma og pappa for tiden?"

L.: "Jeg er ikke sint. Det er bare en maske!"

Herlig kommentar da.

Hvor gammel er snuppa? Glemte å spørre om det i går.

Dt var veldig koselig å treffe deg. Og Annie du var savnet. Det er du alltid når du ikke er der. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart tre og et halvt.

Så herlig alder da. Kommer nok masse fine kommentarer fra henne etterhvert. Pass på å skriv dem i boka hennes, gir mange fine poeng til konfirmasjonstalen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Skravla. Det var en liten trøst om ikke annet... :klem:

:klemmer:

Nå skal du kose deg i syden, og når prinsessa skal til faren sin neste gang så treffes vi. Da er du kvalmt brun og jeg sitte der som en fiskepudding. Det gir trøst tenker jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Nå skal du kose deg i syden, og når prinsessa skal til faren sin neste gang så treffes vi. Da er du kvalmt brun og jeg sitte der som en fiskepudding. Det gir trøst tenker jeg. :ler:

:ler: Den hjalp gitt... Bortsett fra at jeg aldri blir kvalmt brun...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Den hjalp gitt... Bortsett fra at jeg aldri blir kvalmt brun...

For deg er det vel lekkert brun, men for meg som sitter der som en fiskepudding er det kvalmende.

Note to self: kjøpe selvbruning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For deg er det vel lekkert brun, men for meg som sitter der som en fiskepudding er det kvalmende.

Note to self: kjøpe selvbruning.

Det skal jeg også ;) Greit å slippe å se ut som en fiskepudding når man kommer ned dit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maske! :hoho:

Karnevalstider, skjønner jeg....

Nei, hun var syk da det var karneval, så det er ikke derfra hun har det. Jeg spurte i barnehagen om de hadde snakket om å bære maske i overført betydning - men det hadde de ikke. Jeg skjønner ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelige greier. Men så er hun jo datter av kreative og kunsteriske mennesker, så det er vel ikke annet å vente enn at det blir litt språkblomster ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppsamling, med andre ord? *ser for meg tuji med kurv der hun går rundt og samler frustrasjoner, for så å tømme dem en gang i måneden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...