Annie Skrevet 6. februar 2008 #1241 Del Skrevet 6. februar 2008 Skulle ønske det ja.. Men med en 10 åring som skal på skole, og 1 1/2 times kjøring gikk det ikke. Mannen jobber natta også, så hun kunne ikke være hjemme alene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #1242 Del Skrevet 6. februar 2008 Vi tar det igjen en annen gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. februar 2008 #1243 Del Skrevet 6. februar 2008 Da vil jeg IKKE gå glipp av det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #1244 Del Skrevet 6. februar 2008 Gårsdagens gullkorn fra L.: Pappa: "Hvorfor er du så sint på mamma og pappa for tiden?" L.: "Jeg er ikke sint. Det er bare en maske!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. februar 2008 #1245 Del Skrevet 6. februar 2008 "bare en maske" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. februar 2008 #1246 Del Skrevet 6. februar 2008 Gårsdagens gullkorn fra L.: Pappa: "Hvorfor er du så sint på mamma og pappa for tiden?" L.: "Jeg er ikke sint. Det er bare en maske!" Herlig kommentar da. Hvor gammel er snuppa? Glemte å spørre om det i går. Dt var veldig koselig å treffe deg. Og Annie du var savnet. Det er du alltid når du ikke er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. februar 2008 #1247 Del Skrevet 6. februar 2008 Takk for det Skravla. Det var en liten trøst om ikke annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #1248 Del Skrevet 6. februar 2008 Herlig kommentar da. Hvor gammel er snuppa? Glemte å spørre om det i går. Snart tre og et halvt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. februar 2008 #1249 Del Skrevet 6. februar 2008 Snart tre og et halvt. Så herlig alder da. Kommer nok masse fine kommentarer fra henne etterhvert. Pass på å skriv dem i boka hennes, gir mange fine poeng til konfirmasjonstalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. februar 2008 #1250 Del Skrevet 6. februar 2008 Takk for det Skravla. Det var en liten trøst om ikke annet... Nå skal du kose deg i syden, og når prinsessa skal til faren sin neste gang så treffes vi. Da er du kvalmt brun og jeg sitte der som en fiskepudding. Det gir trøst tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. februar 2008 #1251 Del Skrevet 6. februar 2008 Nå skal du kose deg i syden, og når prinsessa skal til faren sin neste gang så treffes vi. Da er du kvalmt brun og jeg sitte der som en fiskepudding. Det gir trøst tenker jeg. Den hjalp gitt... Bortsett fra at jeg aldri blir kvalmt brun... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. februar 2008 #1252 Del Skrevet 6. februar 2008 Den hjalp gitt... Bortsett fra at jeg aldri blir kvalmt brun... For deg er det vel lekkert brun, men for meg som sitter der som en fiskepudding er det kvalmende. Note to self: kjøpe selvbruning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. februar 2008 #1253 Del Skrevet 6. februar 2008 Maske! Karnevalstider, skjønner jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. februar 2008 #1254 Del Skrevet 6. februar 2008 For deg er det vel lekkert brun, men for meg som sitter der som en fiskepudding er det kvalmende. Note to self: kjøpe selvbruning. Det skal jeg også Greit å slippe å se ut som en fiskepudding når man kommer ned dit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #1255 Del Skrevet 6. februar 2008 Maske! Karnevalstider, skjønner jeg.... Nei, hun var syk da det var karneval, så det er ikke derfra hun har det. Jeg spurte i barnehagen om de hadde snakket om å bære maske i overført betydning - men det hadde de ikke. Jeg skjønner ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. februar 2008 #1256 Del Skrevet 6. februar 2008 Merkelige greier. Men så er hun jo datter av kreative og kunsteriske mennesker, så det er vel ikke annet å vente enn at det blir litt språkblomster ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. februar 2008 #1257 Del Skrevet 7. februar 2008 Bare et lite spørsmål: Har du sluttet med å irritere deg i all hemmelighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #1258 Del Skrevet 7. februar 2008 Nei, jeg driver på, jeg. Lager ikke ny post hver gang, men en hver måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. februar 2008 #1259 Del Skrevet 7. februar 2008 Oppsamling, med andre ord? *ser for meg tuji med kurv der hun går rundt og samler frustrasjoner, for så å tømme dem en gang i måneden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #1260 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg skriver oftere, men legger det inn som kommentarer under f.eks. januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå