Annie Skrevet 22. januar 2008 #1201 Del Skrevet 22. januar 2008 Så bra! Hvordan gikk det i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #1202 Del Skrevet 22. januar 2008 Det gikk veldig fint den ene dagen, i hvert fall! Så ble jeg syk om natten, sånn at jeg ikke fikk vært der andre dagen, og det var egentlig veldig synd. Men det hadde vært verre hvis jeg var syk den første dagen. Det er jo veldig typisk meg å bli syk på akkurat feil tidspunkt (rett før ferietur, like før jul når arbeidspresset er som verst osv). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. januar 2008 #1203 Del Skrevet 22. januar 2008 Syns du har en uvane og timer de sykdommene dine litt dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #1204 Del Skrevet 24. januar 2008 L. våknet 05.45 i dag Det har vært, og er, spennende dager på jobb for tiden. Mye skjer, og noe av det står jeg midt oppi. I går før jeg gikk hjem, hørte jeg nyss om noen mulige kirkeasylanter, så nå låser vi alle dører etter oss. Det er et skikkelig dilemma, det der. Man vil jo hjelpe de som trenger det, samtidig som det er en stor belastning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. januar 2008 #1205 Del Skrevet 24. januar 2008 Skjønner godt at det er en vanskelig situasjon ja. Syns det er feil at de kan "okkupere" kirker på den måten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #1206 Del Skrevet 24. januar 2008 Samtidig er det mennesker som er helt desperate, så det er ikke så enkelt. Jeg kjenner ikke situasjonen til de det gjelder i denne omgang. Holdningen her ser ut til å være at vi må unngå det for en hver pris, så nå er alle dører låst til enhver tid. Men hva vi gjør hvis de f.eks. kommer på gudstjeneste på søndag (man kan jo ikke låse dørene da) og bare blir værende, vet jeg ikke. Det er to ørsmå barn involvert, så jeg blir litt bløthjerta også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 24. januar 2008 #1207 Del Skrevet 24. januar 2008 Vi hadde asylanter her i en lang periode for rundt åtte - ti år siden. Det var ikke noe greit, fordi kirka vår absolutt ikke er egnet til opphold over natta, med dårlige saniterforhold osv. Det ble til slutt utkasting, dessverre/heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #1208 Del Skrevet 28. januar 2008 Er hjemme med sykt barn i dag. Skjønte det var noe muffens da vi var på kino i går, og hun ikke ville ha godteri. Hun bare la seg ned i setet, så da dro vi hjem før filmen var slutt. Først trodde vi det var urinveisinfeksjon, men prøvene var helt fine, så nå vet jeg ikke. Hun har litt feber, og vondt i magen. Formen er heldigvis så ok at vi kan finne på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. januar 2008 #1209 Del Skrevet 28. januar 2008 Omgangssyke igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #1210 Del Skrevet 28. januar 2008 Nei, hun er skikkelig hard i magen, så det er ikke det. Heldigvis. Men det er ikke noe godt å ha mageknip heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. januar 2008 #1211 Del Skrevet 28. januar 2008 Uff nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #1212 Del Skrevet 28. januar 2008 Siden mageknip hos barn kan bety nesten hva som helst, er jeg litt obs. En gang hun hadde vondt i magen i fjor, endte vi på sykehus med lungebetennelse, så "mage" er et vidt begrep. Egentlig sluttet hun med smokk på lørdag, og klarte en natt uten. Når hun ble dårlig søndag, syntes jeg ikke vi kunne være så fæle at vi tok fra henne smukken helt med en gang, så vi utsetter det litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 28. januar 2008 #1213 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Felles skjebne idag, jeg har to syke hjemme, en med influensa og en med streptokokker i halsen. Nå ser vi på Simpsonsfilmen og drikker te, etter en runde med crisis management og krangel. Å slutte med smokk, pupp og bleie i sykdomsperioder er bare slit, både for voksne og barn. Lurt å la henne ha den litt til! Endret 28. januar 2008 av junia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #1214 Del Skrevet 28. januar 2008 Ja, og jeg likte ikke helt fremgangsmåten vi brukte heller, nemlig å slutte helt tvert. Husker litt for godt da jeg ble tvunget til å slutte med tommel på samme måte. Tror vi heller skal lage et slags belønningssystem med et klistermerke per smokkeløse natt, og premie etter et visst antall netter osv. Så får vi finne et smokketre eller et annet sted å levere inn smokkene. Da er det hun litt mer med på det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 28. januar 2008 #1215 Del Skrevet 28. januar 2008 Så får vi finne et smokketre eller et annet sted å levere inn smokkene. Da er det hun litt mer med på det selv. Den ulitimate overgangsritusen på dette punktet er å dra til Dyreparken i Kristiansand og legge smokken i skattkista til Kabelsatan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #1216 Del Skrevet 28. januar 2008 Ja, men da må vi vente til i sommer. Det er litt lenge. Nå har vi vært hos legen. Hun gråt så sårt, og det pleier hun ikke å gjøre når hun er syk. Så vi dro, bare for å få utelukket blindtarmbetennelse. Det var det heldigvis ikke, så da er det vel et virus eller noe annet svineri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 28. januar 2008 #1217 Del Skrevet 28. januar 2008 Stakkars lita! Vi skal til lege igjen imorgen, for å ta en del prøve, siden lillemann hadde litt lav blodprosent. Han er utrolig tapper mht. slikt, men det er ikke noe moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #1218 Del Skrevet 28. januar 2008 Usjameg. Her i huset er vi ikke det spor tapre i sånne sammenhenger, som du vet, så L. var veldig lettet da hun slapp å bli stukket i dag. Egentlig litt dumt at de ikke tok CRP på henne, forresten, men der og da var jeg mest fornøyd med å kunne ta henne med hjem, sånn som hun ville. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 28. januar 2008 #1219 Del Skrevet 28. januar 2008 Blir det noe håndarbeid på deg, når du for anledningen er hemmafru? Selv har jeg nok med å få huset ship shape.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #1220 Del Skrevet 28. januar 2008 Får alltid tid til litt strikking, men husarbeidet lar jeg glatt ligge. Nå er jeg på jobb for å hente hjem noe å jobbe med i morgen, hvis anledningen skulle by seg. Dessuten måtte jeg flytte over noen dokumenter, for i morgen kommer det en datafyr og ordner med laptop til meg. Har mast meg til det... Nytter ikke å ha stasjonær pc sånn som jeg farter rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå