tuji Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #1101 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg er i litt merkelig form for tiden. Er småkvalm særlig om kvelden, men i dag har jeg også vært uggen hele formiddagen. Jeg er ikke gravid, og stoffskiftet mitt er fint, så da kommer jeg ikke på flere grunner til å ha det sånn :klø:. Det er ikke omgangssyke eller noe, heller, for da hadde jeg vært mye dårligere. Håper det gir seg snart, for det er nokså plagsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 27. desember 2007 #1102 Del Skrevet 27. desember 2007 Vet ikke om jeg har sagt det i denne boka tidligere, eller bare i Fresis, men sønnen min hadde nettopp et (angivelig) virus som bare førte til kvalme og ikke oppkast/diare, og som varte i to - tre uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. desember 2007 #1103 Del Skrevet 27. desember 2007 Er enig med deg i din vurdering av ribbe. Det er ikke spesiellt godt, men det glir da ned... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #1104 Del Skrevet 28. desember 2007 Vet ikke om jeg har sagt det i denne boka tidligere, eller bare i Fresis, men sønnen min hadde nettopp et (angivelig) virus som bare førte til kvalme og ikke oppkast/diare, og som varte i to - tre uker. Ja, det viruset hadde jeg også, men det er ikke på samme måten nå. Det kommer og går. Nå, for eksempel, er jeg helt fin. Det kan jo være noe så enkelt som at jeg har fått lite frisk luft og er i lite aktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #1105 Del Skrevet 29. desember 2007 Nå fikk jeg en akutt lengsel etter julene hjemme hos foreldrene mine før vi fikk barn. Da lå jeg og dro meg til langt på formiddagen i den store, myke senga mi, og når jeg sto opp var frokosten klar. Vi hadde alltid laaange, rolige frokoster og sløve dager. Livet forandrer seg jammen når man får barn. Vi har koselige julemorgener nå også, de begynner bare litt tidligere. Dessuten er det sikkert hyggelig for min mor, som alltid sto alene på kjøkkenet, å få litt hjelp. Det er bare det at jeg av og til kunne tenke meg å sitte med en kopp te og en bok, eller være lenge oppe uten å tenke på morgenen etter. Gleder meg til neste jul, jeg, da skal vi "hjem". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #1106 Del Skrevet 30. desember 2007 "Vet du ikke hva babyen min heter, mamma?" Nei... "Han heter Kristus Jesus!" Vi får lunsjbesøk i dag av en særdeles gravid venninne med mann og barn. Det blir hyggelig Egentlig skulle vi ha pinnekjøtt i dag, men jeg glemte rett og slett å legge det i vann i går, så da tar vi det neste år. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. desember 2007 #1107 Del Skrevet 30. desember 2007 Hjernetåke? Ble så inspirert av dattera til Jerle og nå L. at jeg må fortelle følgende i sjageren barn og ord og uttrykk fra Bibelen: Vi ommøblerte stua for et par år siden. Det førte til full krise hos eldstemann, som kom hjem fra SFO, så seg rundt, og brast i gråt: "Dere har gjort dette huset om til en røverhule!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. desember 2007 #1108 Del Skrevet 31. desember 2007 Røverhule! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #1109 Del Skrevet 31. desember 2007 Det hørtes veldig dramatisk ut! I kveld reiser vi til venner som har byens beste utsikt. Vi pleier alltid å være der på nyttårsaften, vi har til og med vært der et år vertskapet var i USA. Vi er en tre-fire familier som er sammen, og alle overnatter. Først er det pølsefest for barna, og når de har lagt seg spiser de voksne. Det er veldig avslappet, og vi lager maten sammen. Det blir en tidlig kveld for min og mannens del, for han skal på jobb i morgen tidlig, og jeg er ikke noe flink til å være god mor uten mange timers søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 31. desember 2007 #1110 Del Skrevet 31. desember 2007 I dag blir det jo virkelig vits i å ha utsikt på nyttårsaften! For en gangs skyld er det klart og fint her! Vi skal også til venner i kveld, vi feirer annethvert år hos hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. januar 2008 #1111 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nytt år Tuji Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 2. januar 2008 #1112 Del Skrevet 2. januar 2008 Godt nytt og friskt år til deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #1113 Del Skrevet 3. januar 2008 Godt nytt år! Nå har hverdagen innhentet meg igjen, og jeg sitter her på jobb og lurer på hvilken rekkefølge jeg skal gjøre alt i. Får lage meg en liste. Har fått en ny kollega (vikar) som virker veldig hyggelig, det blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #1114 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg leste ferdig Anne B. Ragdes trilogi om Neshov-familien i går, og ble skikkelig skuffet over slutten. Den var ikke spennende, opprivende, happy ending... bare ingenting. Buuu. De to første bøkene, derimot, likte jeg godt. Det er ikke ofte jeg ikke klarer å løsrive meg fra en bok, men sånn var det med disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 3. januar 2008 #1115 Del Skrevet 3. januar 2008 Antiklimaks! Du får gå tilbake i butikken og be om å få penga tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #1116 Del Skrevet 3. januar 2008 Eller være sleip og bytte den inn som pent brukt julegave... Neida, så slem er jeg ikke. Dessuten skal mannen også lese den, og han behandler bøker svært dårlig, så de hadde nok gjennomskuet meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. januar 2008 #1117 Del Skrevet 4. januar 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #1118 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Nå står endelig pinnekjøttet på komfyren, så omsider skal jeg få julemiddagen min. Jeg elsker lukten av pinnekjøtt i huset. Det irriterer meg litt at jeg har kapitulert og begynt å kalle det pinnekjøtt, forresten, for jeg har alltid kalt det ribbe. Det er jo ribbe, bare ikke grisen sin. For å slippe å forklare har jeg altså gått over til å kalle det pinnekjøtt, så disse dumme østlendingene skal forstå hva jeg snakker om. Uansett hva det heter, godt er det i alle fall! Endret 6. januar 2008 av tuji Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. januar 2008 #1119 Del Skrevet 6. januar 2008 Du kan gjerne si fåreribbe når jeg hører på, altså! Jeg skal lage skinkebiff, båtpoteter, dampet broccoli og en god saus i kveld. Nå jobber jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. januar 2008 #1120 Del Skrevet 6. januar 2008 Skal ha pinnekjøtt en dag jeg også. Har ikke spist det på over et år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå