Jerle Skrevet 30. november 2007 #961 Del Skrevet 30. november 2007 Er bare innom en mini tur(får skjeve blikk fra mannen her... ) og blåser på tommelen din. Er den bra igjen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 30. november 2007 Forfatter #962 Del Skrevet 30. november 2007 Tommelen er bra, og jeg har ombestemt meg på å reise hjem. To ibux gjorde det litt bedre, så jeg drar heller på kafe. Er redd for at jeg ikke hadde kommet meg opp igjen hvis jeg la meg... Men har planer om en slapp ettermiddag med enkel middag og tv-titting. Flaks at jeg har en datter som er tv-slave. Flyttingen under kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. november 2007 #963 Del Skrevet 30. november 2007 Flaks at jeg har en datter som er tv-slave. Flyttingen under kontroll? Det ser ut til at Jerle lever i tiden og forventer effektivitet. Kafé går under kategorien egenpleie. Definitivt. Men hvem kan vesla ha lært slike TV-takter av, tro...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 30. november 2007 Forfatter #964 Del Skrevet 30. november 2007 Absolutt ingen anelse. Helt ubegripelig. Skulle bare ønske hun også foretrakk Oprah fremfor Playhouse Disney, for sant å si begynner jeg å bli møkklei Mikke Mus Klubbhus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. november 2007 #965 Del Skrevet 30. november 2007 I morgen lanseres jo den nye barnekanalen, så da vet du hva dere skal gjøre på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 30. november 2007 Forfatter #966 Del Skrevet 30. november 2007 Det skal bli digg å få noe nytt å bli lei av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. november 2007 #967 Del Skrevet 30. november 2007 Det skal bli digg å få noe nytt å bli lei av. God helg, helst uten Klubb.... huuuuuuuuuus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. november 2007 #968 Del Skrevet 30. november 2007 Det skal bli digg å få noe nytt å bli lei av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. november 2007 #969 Del Skrevet 30. november 2007 Også et spørsmål til Jerle, dersom du detter innom her: Er flyttinga igang, eller? Jeg vet om noen veldig hyggelige mennesker som skal flyttte til samme område som dere nå i desember, nemlig. Svarer for Jerle jeg, siden hun overså spørsmålet ditt. Hun flytter om 1 time og 6 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. november 2007 #970 Del Skrevet 30. november 2007 Svarer for Jerle jeg, siden hun overså spørsmålet ditt. Hun flytter om 1 time og 6 minutter Ingenting er som en god sladris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #971 Del Skrevet 1. desember 2007 Formen er ikke så bra i dag, og jeg mistenker stoffskiftet. Er kvalmsliten, litt på samme måte som jeg hadde det på denne tiden for to år siden. Kanskje jeg ikke tåler julekjøret likevel? Fikk et par timer på øret før mannen gikk på jobb, og om tre timer skal L legge seg, så det går vel bra i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. desember 2007 #972 Del Skrevet 1. desember 2007 Hm, stoffskiftet er ikke til å spøke med. Dessuten er det for mange slik at dosen må økes i vinterhalvåret. Hadde en nedtur før sommerferien, T4 dalte fra 18 til 16 og vips var det på'n igjen med infeksjon på infeksjon, hadde tre antibiotikkurer på tre måneder. Nå er jeg på rett tall igjen, og har ikke vært forkjølet i hele høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #973 Del Skrevet 1. desember 2007 Kanskje jeg skulle sjekket det igjen, for sikkerhets skyld. Nå er snuppa i seng etter å ha sett første episode av barnas superjul. Årets julekalender startet ikke så imponerende, akkurat, men det kan jo ta seg opp. Veldig kort episode, det rekker ikke å skje noe før det er ferdig. L digga superjul-sangen, og danset rundt på stuegulvet, så den får vi nok høre mer til. Håper på et lite energikick i morgen ettermiddag, for da må jeg på jobb en tur og legge siste hånd på verket før barnehagebarna strømmer inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. desember 2007 #974 Del Skrevet 3. desember 2007 Nå er snuppa i seng etter å ha sett første episode av barnas superjul. Årets julekalender startet ikke så imponerende, akkurat, men det kan jo ta seg opp. Veldig kort episode, det rekker ikke å skje noe før det er ferdig. L digga superjul-sangen, og danset rundt på stuegulvet, så den får vi nok høre mer til. Synes liksom ikke den var så veldig....julete...liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. desember 2007 #975 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Prinsessa elsker årets julekalender!! Endret 3. desember 2007 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #976 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg sitter og leser tråden om julebordhistorier, og blir nok en gang minnet på hvor mye jeg hater julebord (bortsett fra de på jobben min, der er det ikke mye fyll å spore). Hva er meningen med å bli så sanseløst drita og gjøre så mange idiotiske ting? Jeg er glad for å kunne si at den perioden av livet mitt er over, jeg skal aldri mer sjangle hjem fra julebord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. desember 2007 #977 Del Skrevet 4. desember 2007 Glad jeg er forbi det stadiet jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. desember 2007 #978 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har vært på mange julebort, men har til gode å være på sansseløst drita-julebord, og har heller ingen ønske om å oppleve det. De julebordene jeg frekventerer nå, er koselige, lett animerte julebord er folk i ekstreme tilfeller er bittegrann småfulle, men elelr s bare i godt humør. Og det håper jeg fortsetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #979 Del Skrevet 4. desember 2007 Ja, det er jo det som er koselig, ikke å krangle med sjefen og ligge med naboen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. desember 2007 #980 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg er i tillegg sort of fascinert over hva folk får seg til å fortelle at de har gjort selv også, både her og IRL.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå