tuji Skrevet 21. november 2007 Forfatter #921 Del Skrevet 21. november 2007 Ja, det kan du ha rett i! Jeg kom fram til det samme i går, for hun snakket om noe hvitt på himmelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 21. november 2007 #922 Del Skrevet 21. november 2007 Ja, det kan du ha rett i! Jeg kom fram til det samme i går, for hun snakket om noe hvitt på himmelen. Hm. Hadde det vinger? I så fall kan det være en plometengel. I disse nær-juletider. Dere bor jo rimelig nær en viss dal, så vidt jeg husker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. november 2007 Forfatter #923 Del Skrevet 22. november 2007 Ja, det er en del engler hjemme hos oss, så det kan jo være noen av dem hun har sett . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. november 2007 Forfatter #924 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg funderer litt på hva man gjør når man har litt lyst på flere barn, men ikke vil være gravid og føde, og timingen ikke passer så innmari godt med jobben. Adoptere en 4-åring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. november 2007 #925 Del Skrevet 22. november 2007 Fosterbarn? :klø: Forøvrig syns jeg graviditeten nesten var det beste ved å få barn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. november 2007 Forfatter #926 Del Skrevet 22. november 2007 Ja, det er klart at hvis man liker å se ut som en hamster i trynet, så er det helt topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. november 2007 #927 Del Skrevet 22. november 2007 Lodden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 22. november 2007 #928 Del Skrevet 22. november 2007 Lodden? Dine kinn er som ferskener, gule og hårete.... Adoptere, why not? Jeg har to adoptivtantebarn. Men de "svangerskapene" var ekstreeeeemt lange. 2 år, minst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. november 2007 Forfatter #929 Del Skrevet 22. november 2007 Da er det tross alt bedre å trille rundt i ni måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 22. november 2007 #930 Del Skrevet 22. november 2007 Da er det tross alt bedre å trille rundt i ni måneder. Man triller jo ikke helt i fra staren, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. november 2007 Forfatter #931 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 23. november 2007 #932 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg var så heldig at jeg gikk ned i vekt hver gang jeg fikk barn, og holdt den så lenge jeg var gravid og ammet. Da jeg sluttet å amme kom Dumme Sykdommen med et pang, og se hvordan det har gått etterpå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 23. november 2007 Forfatter #933 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg tror Dumme Sykdommen kicket inn for min del på dag en av svangerskapet. Jeg ble i hvert fall umiddelbart feit. Heldigvis har det gått seg til litt bedre, så nå har jeg kun meg selv å skylde på for overflødige kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 23. november 2007 #934 Del Skrevet 23. november 2007 Haaater Dumme Sykdommen. Venter nå på prøver. Har en bloduttredelse på høyre arm grunnet ny legesekretær. Bra jeg ikke skal ha kortermet kjole denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 23. november 2007 Forfatter #935 Del Skrevet 23. november 2007 Det som er så dritt med Dumme Sykdommen, er at den også er Usynlig Sykdom. Av og til føler jeg at andre tror jeg sluntrer unna, fordi de ikke kan se at jeg er syk. Men nå for tiden er jeg jo ganske frisk, da Blir spennende med prøvene dine! Samarbeidspartneren er forresten ikke samarbeidspartner mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 23. november 2007 #936 Del Skrevet 23. november 2007 Samarbeidspartneren er forresten ikke samarbeidspartner mer... Hvem gjorde det slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 23. november 2007 Forfatter #937 Del Skrevet 23. november 2007 For å si det forsiktig, så evaluerte vi grundig, og han kom fram til at han ville trekke seg. Akkurat som jeg planla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 23. november 2007 #938 Del Skrevet 23. november 2007 Ha! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 24. november 2007 Forfatter #939 Del Skrevet 24. november 2007 Nå har jeg gjort noe skikkelig vondt. Jeg skulle riste et pledd på verandaen, og siden døra har vært treg i det siste, dro jeg den igjen av full kraft. Bare synd at den venstre tommelen var mellom døra og karmen. Jeg måtte åpne døra for å få ut igjen fingeren... Det var helt ufattelig vondt, og jeg ropte høyt (ingen banneord, flink pike) og styrtet ned på kjøkkenet for å kjøle ned fingeren mens jeg ringte til mannen, som selvfølgelig ikke er hjemme. Noen tabletter senere, og etter en time med tommelen høyt, er det litt bedre. Halve fingeren er mer eller mindre blå, men det ser ut som alle blødninger har gitt seg. Stakkars L ble skremt, og i sympati dundret hun sin egen tommel i gulvet, så nå har vi plastrede tomler, begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. november 2007 #940 Del Skrevet 24. november 2007 Innom med en trøste - til dere begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå