Annie Skrevet 15. november 2007 #901 Del Skrevet 15. november 2007 Nå ble jeg nysgjerrig på om dere var korrekt kledd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. november 2007 Forfatter #902 Del Skrevet 15. november 2007 Det var vi. Men det var noen få som ikke var det, og de skilte seg kraftig ut. Litt kjipt å komme i hverdagskjole fra hm når resten har stivpynta seg, men de burde ha skjønt selv at det var meningen å pynte seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 15. november 2007 #903 Del Skrevet 15. november 2007 Det er alltid noen bønder i byen ved slike anledninger... Først leste jeg testikkelball, du... drakk dere legesprit, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 16. november 2007 Forfatter #904 Del Skrevet 16. november 2007 Nei, vi drakk ikke legesprit, men det er visst ikke uvanlig på studentfester på medisin. Ikke helt lovlig, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. november 2007 #905 Del Skrevet 16. november 2007 Når jeg tenker meg om har jeg vært med på noe sånt. For maaaange år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. november 2007 Forfatter #906 Del Skrevet 18. november 2007 Tilbake fra utfordrende tur. Da var det unnagjort. Vi baker boller med inni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. november 2007 #907 Del Skrevet 18. november 2007 Nam. Jeg har vært på harrytur og har kokosboller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 20. november 2007 Forfatter #908 Del Skrevet 20. november 2007 I tiden fremover er det ikke særlig gode utsikter til å få slappet av nevneverdig. Derfor har jeg lenge holdt av gårsdagen og i dag til julelgaveshopping. Jobbet jo i helgen, men pleier ikke å være så flink til å ta igjen fridagene rett etter. Så i går troppet jeg opp på kjøpesenteret klokken ti, og det første jeg gjorde var å kjøpe en Malene Birger-kjole. Til meg selv. Tror det er det dyreste plagget jeg har kjøpt, bortsett fra brudekjolen. Men men, jeg fikk da kjøpt noen gaver til andre også. I dag skal jeg ut igjen. Burde egentlig klippet håret også, men vet ikke om jeg gidder. Vi er sent ute av dørene i dag, for L. våknet i natt og var redd for noen plometer, så hun fikk ikke sove igjen før en time etter. Derfor fikk hun sove til ni. Deilig for meg også, det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. november 2007 #909 Del Skrevet 20. november 2007 Hva er en plomet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 20. november 2007 Forfatter #910 Del Skrevet 20. november 2007 Nei, si det? Jeg tipper at det er en planet, men det er ikke lett å få noe godt svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. november 2007 #911 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Unger sier mye rart. Husker en gang J. hylte som besatt og ville ha talabassen sin. Etter en times rabalder viste det seg at det var koalabamsen. Nemlig. Man burde ha vært pinsevenn med kompetanse i tungetaletydning. Men Malene Birger-kjole! Åååååh - jeg bare elsker den designeren. Dessverre er jeg med min 44/46-størrelse for stor til klærne hennes, og det er nok veldig bra for en viss lopmmebok. Det er deg så vel, vel unt! Du blir sikkert kjempefin! Endret 20. november 2007 av junia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 20. november 2007 Forfatter #912 Del Skrevet 20. november 2007 I løpet av dagen har jeg kommet på minst to grunner til at det var lurt å kjøpe kjolen. God grunn nummer 1: Vanligvis pleier jeg å kjøpe et helt lass med klær rundt juletider, fordi jeg ikke finner noe som er midt i blinken. Til sammen utgjør det mer penger enn denne kjolen kostet. God grunn nummer 2: Siden jeg nå har funnet den ultimate julekjolen, trenger jeg bare denne. Det var direkte miljøvennlig å kjøpe den. Jeg gjør altså både miljøet og lommeboka en god gjerning, selv om det føltes litt ekstravagant der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 20. november 2007 #913 Del Skrevet 20. november 2007 Det må jeg si: argumentasjon nesten på Bridget Jones-nivå. Gratulerer med Kjolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 20. november 2007 Forfatter #914 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg gjør altså både miljøet og lommeboka en god gjerning, selv om det føltes litt ekstravagant der og da. Går det forresten an å si at man gjør noen en god gjerning? Tror ikke det. Men dere skjønte hva jeg mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 20. november 2007 #915 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Går det forresten an å si at man gjør noen en god gjerning? Tror ikke det. Men dere skjønte hva jeg mente. Jeg reagerte ikke, men det finnes sikkert folk her inne som mener at "slikt MÅ man ikke skrive, for det står ikke i ordboka". Endret 20. november 2007 av Morgan le Fay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 20. november 2007 #916 Del Skrevet 20. november 2007 I løpet av dagen har jeg kommet på minst to grunner til at det var lurt å kjøpe kjolen. God grunn nummer 1: Vanligvis pleier jeg å kjøpe et helt lass med klær rundt juletider, fordi jeg ikke finner noe som er midt i blinken. Til sammen utgjør det mer penger enn denne kjolen kostet. God grunn nummer 2: Siden jeg nå har funnet den ultimate julekjolen, trenger jeg bare denne. Det var direkte miljøvennlig å kjøpe den. Jeg gjør altså både miljøet og lommeboka en god gjerning, selv om det føltes litt ekstravagant der og da. Dette var god, velkjent Tuji logikk. Kos deg meg kjolen! (Men har ikke du en ubrukt gullkjole på lager også da? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 20. november 2007 Forfatter #917 Del Skrevet 20. november 2007 Ups, der sa du noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. november 2007 #918 Del Skrevet 20. november 2007 (Men har ikke du en ubrukt gullkjole på lager også da? ) Hun ender vel opp i noe fra Fretex, tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 21. november 2007 Forfatter #919 Del Skrevet 21. november 2007 Så uforskammet god hukommelse dere har, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 21. november 2007 #920 Del Skrevet 21. november 2007 Så uforskammet god hukommelse dere har, da! Åh, jeg ber. Dessuten lever jeg av å skrive, og er avhengig av å huske. Av en snodig grunn tenkte jeg på plometer da jeg våknet i morges. Kan det våre en komet L. mener? Jfr. mummifilmen "Kometen kommer". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå