ashera Skrevet 4. november 2007 #841 Del Skrevet 4. november 2007 Om junia - se under J. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. november 2007 #842 Del Skrevet 4. november 2007 PSD. Og det burde du fortelle ungdommene. Jeg er forresten født i juni, og desuten er juno heras romerske motstykke. Så kindereggløsning, dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 6. november 2007 Forfatter #843 Del Skrevet 6. november 2007 Der lærte jeg noe nytt. Nå skal jeg straks møte den nye utfordringen av en samarbeidspartner som jeg fortalte om. Gleder meg ikke akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #844 Del Skrevet 6. november 2007 Lykke til Ta med deg en så går alt så meget bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. november 2007 #845 Del Skrevet 6. november 2007 Lykke til med partneren... ikke bli defensiv, men ta definisjonsmakta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 6. november 2007 Forfatter #846 Del Skrevet 6. november 2007 Det gikk faktisk bedre enn forventet. Jeg fikk satt ned foten, men på en sånn måte at han ikke merket det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. november 2007 #847 Del Skrevet 6. november 2007 Jess! Flinka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 7. november 2007 #848 Del Skrevet 7. november 2007 Det gikk faktisk bedre enn forventet. Jeg fikk satt ned foten, men på en sånn måte at han ikke merket det He, he det høres ut som meg med mannen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. november 2007 Forfatter #849 Del Skrevet 7. november 2007 Det gjelder å bruke kvinnelist Jeg strikker julegaver for harde livet for tiden. Når jeg har brukt alle pengene mine på garn, må jeg jo bruke det til noe fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. november 2007 #850 Del Skrevet 7. november 2007 Fortell, fortell! Hva strikker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. november 2007 Forfatter #851 Del Skrevet 7. november 2007 Mest småsaker. De minste barna får hals med navnet sitt brodert på, og så blir det noen luer og sjal til de litt eldre. Har kjøpt meg godt, gammeldags hespetre og nøstemaskin, så nå nøster jeg opp alt det estiske garnet mitt i en fei. Hvem hadde trodd at den obsternasige 15-åringen skulle bli en strikkende kjerring som 30-åring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. november 2007 #852 Del Skrevet 7. november 2007 Hm, hva du var som femtenåring vet jeg ikke, men som tolvåring hadde du et riktig så vinnende og synlig vesen. Det obsternasige kom kanskje senere? Ellers digger jeg navnet på håndarbeidsbloggen din.... Og så har jeg abstinens når det gjelder håndarbeid. Sydde to sofaputer i okotober, samt halloweendrakter til ungene i forbindelse med vår Store Lokale Feiring (leste du VL på mandag, s. 3, eller?), men det er søren meg det eneste kreative jeg har gjort i hele høst. Må bare få levert, så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. november 2007 Forfatter #853 Del Skrevet 7. november 2007 Hm, hva du var som femtenåring vet jeg ikke, men som tolvåring hadde du et riktig så vinnende og synlig vesen. Det obsternasige kom kanskje senere? Jada, her snakker vi om en rask utvikling i negativ retning. Heldigvis varte det bare et par år. Jeg har alltid tenkt at jeg var et monster av en tenåring, og at jeg var det svarte fåret i familien. Da jeg nevnte det for min mor, virket det imidlertid ikke som det hadde gjort noe varig inntrykk på henne. Men nå vet kanskje ikke hun om alt jeg fant på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. november 2007 #854 Del Skrevet 7. november 2007 Det er vel kanskje like greit. Jeg må jo si at jeg føler meg vel så trygg for ungene mine her i storbyen enn hva tilfellet hadde vært om vi hadde bodd hjemme, utifra egen erfaring. Jeg har vært på noen bonefester som de søren ikke skal få lov til å gå på, for å si det sånn. Og styggkjøring innover europaveien i baksetet til de store guttene. Og så er det jo greit å ha vært ordentlig ung en gang, og ikke bare skikkelig, pyntelig ung en gang, når man har den jobben du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 7. november 2007 #855 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Mest småsaker. De minste barna får hals med navnet sitt brodert på, og så blir det noen luer og sjal til de litt eldre. Har kjøpt meg godt, gammeldags hespetre og nøstemaskin, så nå nøster jeg opp alt det estiske garnet mitt i en fei. Hvem hadde trodd at den obsternasige 15-åringen skulle bli en strikkende kjerring som 30-åring? Kremt... Jada, her snakker vi om en rask utvikling i negativ retning. Heldigvis varte det bare et par år. Jeg har alltid tenkt at jeg var et monster av en tenåring, og at jeg var det svarte fåret i familien. Da jeg nevnte det for min mor, virket det imidlertid ikke som det hadde gjort noe varig inntrykk på henne. Men nå vet kanskje ikke hun om alt jeg fant på... Du var da ikke så fæl da. Men jeg kan vel i grunn si at jeg vet det meste du gjorde i den tiden(og omvendt, sikkert). Derfor plager det meg litt at jeg bare har døtre... Men heldigvis skal mine døtre bli så mye mer fornuftig enn meg ÅH! Nå kom jeg på Rannveig-sangen. Endret 7. november 2007 av Jerle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 8. november 2007 Forfatter #856 Del Skrevet 8. november 2007 ÅH! Nå kom jeg på Rannveig-sangen. Den kommer jeg på stadig vekk. Men nå kom jeg til å tenke på at vi hørte den på KASSETT . Spolte fram og tilbake. For noen oldiser vi er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 8. november 2007 Forfatter #857 Del Skrevet 8. november 2007 Dessuten runder man nedover så lenge man ikke har passert 5-tallet. Hvor var du i mattetimen da? Øøøhh...det stemmer, du smugrøykte vel sammen med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. november 2007 #858 Del Skrevet 8. november 2007 HVa er Rannveigsangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 8. november 2007 Forfatter #859 Del Skrevet 8. november 2007 Har du ikke hørt Whitney: "Tell me, will you stay or will you Ranveig?" (evt. "run away", men Ranveig er mye gøyere). Denne satt vi i bilen og skrålte gjennom hele videregående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. november 2007 #860 Del Skrevet 8. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå